frejjas

Alla inlägg under november 2012

Av Freja - 30 november 2012 20:21

Av Freja - 28 november 2012 20:10

Det finns så sjukligt snygga killar, speciellt kändisar. Älskar filmer med snygga skådespelare i, det gör hela filmen!


1. Min älskling- Cristiano Ronaldo

 

Min favorit fotbollsspelare C.Ronaldo Är en extremt grym fotbollsspelare som spelar i Real Madrid och Portugals landslag. 2008 var han världens bästa fotbollsspelare.

 

 

2. Hunken- Channing Tatum


Channing Tatum har utsetts till snyggaste killen av tidningen "People". I varje film han är med i smälter man till. En asrolig skådespelare som är med i de grymma filmerna " 21 jump street" och "Magic mike".

 

 

3. Killen jag vill gifta mig med- Ryan Reynolds


Killen i ens drömmar är Ryan!! Han är så söt och rolig och gullig.... Tyvärr så är han gift med Blake Lively. Han är skådespelare och är med i bland annat filmen "The proposal". Leendet och ögonen han har är magiskt. Men hans kropp då ... den är ...


 


4. Den söta- Alex Pettyfer


Skådisen är så söt! Han är också med i "Magic mike". Han är typ killveriationen av guldlock, haha. Såg han för första gången i "Wild child" med sin brittiska accent.

 

 

5. Manliga- Gerard Butler


Blev typ förälskad i han i filmen " The ugly truth". Har oxkså kollat på filmen "Bounty hunter" där han och Jennifer Aniston är huvudpersoner. Rekomenderar verkligen de filmerna.

 

 

6. Sexigt stiliga- Ryan Gosling


Var tvungen att ta med Ryan Gosling! Han var med i filmen "Crazy stuiped love".

 



 

 

 

Av Freja - 27 november 2012 21:35

SHM

Av Freja - 27 november 2012 18:34

De fetaste någonsin !! De var helt sjukt kul på swedish house mafia i Köpenhamn igår .

Av Freja - 25 november 2012 23:02

OMG . Imorgon ska jag och några kompisar sticka till Köpenhamn för att se dessa !! Taggad sim f*n

Hej

Av Freja - 23 november 2012 16:14

Av Freja - 17 november 2012 22:26

Sprang typ 7 km , kändes skönt :)

Av Freja - 14 november 2012 19:19

Vi hade utklädningsdag förra vecka så är tvungen att lägga upp bilder !

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards