frejjas

Alla inlägg under juni 2013

Av Freja - 30 juni 2013 19:01

Innan idag tränade jag beachfotboll inför Åhus med brudarna. Hoppas de går bättre i Åhus än vad de gjorde på träningen iallafall haha.

Nu har jag duschat, käkat och fixat mig och är påväg till Lund för att kolla bio med Jenny, Astrid & Linnea. Vi ska se 'The Internship'. Den verkar vara rolig

Av Freja - 30 juni 2013 11:26

Hola amigos, eftersom jag inte har något kul att skriva nu så kan jag berätta lite om hur de var igår...

Vi åt massa gott och alla gäster drack så de var ganska go stämning. Jag kände inte så många där så de va lite tråkigt i början men sen blev det jättekul. Har fått höra massa historier om allas galna liv. Sånt som jag nog egentligen inte skulle höra haha...
Vid runt 12 stack mina päron och jag hem medan födelsedagsbarnet som fyllde 20 och resten av de unga gästerna stack ut.
De var de jag hade att berätta idag

Av Freja - 29 juni 2013 17:28

När jag va och shoppade letade jag efter shorts, och såklart hittade jag inga. När man väl letar efter något hittar man aldrig de, men när man sen inte letar efter det hittar man alltid jättemycket....

Men iallafall så hittade jag långbyxor istället som jag var intresserade av att köpa. Jag kan däremot inte välja vilka byxor jag ska ha. Så hjälp mig. Ska jag köpa de svarta eller de beiga buxorna ???!!!!

Av Freja - 29 juni 2013 16:23

Idag fyller min pappas fru år så vi åt brunch och firade henne lite. Men jag hann inte vara med så länge eftersom jag skulle spela match. Vi förlorade med 2-1 men vi spelade faktiskt mycket bättre än motståndarna.... Sånt skit.

Nu ska jag duscha och fixa mig sen ska jag in till Malmö för att fira några som fyller år

Av Freja - 29 juni 2013 10:45

Åt väldigt gott och hade det mys med mina vänner på restaurangen. Det var längesen vi träffades så de var kul att äntligen träffas.

Efter käket stack vi till Lomma strand, där vi typ inte kände några så de var ganska tråkigt i början. Men sen träffade vi massa annat trevligt folk istället. Det var en rolig kväll då man träffade mycket roligt folk i alla olika åldrar

Älskar mitt peddosmile på denna bilden

Av Freja - 28 juni 2013 18:09

Nu har jag fixat mig och sånt och är påväg till bjärreds krog för att äta, sen sticker vi nog till Lomma

Av Freja - 28 juni 2013 17:29

Av Freja - 28 juni 2013 17:21

Idag stack jag till Borgeby Kids & Friends med Ellen och sen följde Bella med oss vidare till center syd. Var riktigt skönt att cykla till center syd men också lite jobbigt, men det är så de ska va.

Jag hade inte så mycket pengar med mig idag eftersom jag redan har använder upp alla nu på sommarlovet typ, haha, så jag köpte bara en tröja från Lager 157. Bild kommer senare

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards