frejjas

Alla inlägg under januari 2014

Av Freja - 31 januari 2014 07:42

Försov mig lite i morse men de är jag van vid så de var inga problem. Måste börja gå upp tidigare jag går alltid upp i sista sekunden. Men nu sitter jag iallafall på bussen och ska snart göra engelska prov, tagga... Men efter skolan har jag nog lite planer med Estelle

Av Freja - 30 januari 2014 18:24

I början av Mars den 11 tror jag kommer en spanjor hit till Sverige som ska bo hos mig i en vecka. Är så otroligt taggad!!! Har börjat chatta med henne lite nu vi skriver på engelska. Hon heter Maria och spelar basket haha nä men hon verkar fett schysst... Och de ska bli så himla kul.

Men är mer taggad att åka till Madrid i April till värmen hehe

Av Freja - 30 januari 2014 17:23

Jeans: JC// T-shirt: Abercombrie & Fitch// Skärp: Hermes// Kofta: Vet ej// Jacka: Lindex

Av Freja - 30 januari 2014 17:16

Spenderade min morgon på gymmet med Amanda, vi körde lite armar idag som jag brukar göra haha. Hade sedan en håla till 12 så stack till espresso house och fikade samt pluggade. Mycket rolig dag annars överlag.

Nu är jag hemma och MÅSTE plugga till mitt ängelska prov imorgon, jag vet jag skrev engelska med ä men de är mycket roligare

Av Freja - 29 januari 2014 23:13

Hade inget att göra på lektionen idag så vi tog bilder ist

Av Freja - 29 januari 2014 23:12

Ja tiden går så himla fort denna veckan och har så mycket att göra så det blir inget roligt bloggande precis. Men idag var jag hos sjukgymnasten imorse var faktiskt jobbigt idag... Efter skolan gymmade jag med Elias, Sam och Lucas i min klass. Gycklade typ i 1 timme sen körde vi magpass

Har bara pluggat hela kvällen och hållet på med mobilen haha, nu ska jag sova för imorgon bitti ska jag gymma

Av Freja - 28 januari 2014 19:10

Kollade ju 'The Wolf of Wallstreet' i söndags och har inte hunnit berätta hur den var. Man hade så mycket förväntningar på den vilket gjorde att den inte blev så JÄTTBRA. Men den var fortfarande grym och det mäktiga är att denna filmen är baserad på en sann historia. Leonardo DiCaprio är också så jävla grym men lyckas alltid spela halvt CP vilket är sjukt kul haha.

Men filmen får 3/5 toast av mig och jag tycker man bör se denna film!!

Av Freja - 28 januari 2014 19:01

Klarade av mitt NIU prov idag, trodde faktiskt provet skulle vara svårare men de var ganska lätt. Mitt är också gjort nu och de gick väl okej, såklart att man är lite nervös men de gick bra ändå. Slutade 15 över 4 idag så har bara hunnit komma hem och nu ska jag börja plugga som vanligt

Jeans: Lindex// Blus: Turkiet// Kofta: Ullared// Mössa: Veromoda// Skärp: Hermes

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards