frejjas

Alla inlägg under januari 2014

Av Freja - 27 januari 2014 22:46

Har inte hunnit uppdatera så mycket för det har varit en stressig helg och dag idag. Slutade 1 idag men hade möte halv 3 inför utbytet med en spanjor i mars så fick vänta i skolan. Sedan stressade jag till sjukgymnasten efter det satt jag i bilkö i en timme, jävla väder, och blev en halvtimme sen till frisören.

Men nu är jag iallafall nyklippt och har hunnit plugga litegrann inför provet och lite talet imorgon. Min frisör tyckte jag skulle klippa kort hår till axlarna typ för att mitt hår år så himla slitet och tunnt, men njä tvek på de...

Av Freja - 26 januari 2014 16:06

Vakande upp vid 11 idag typ med Nellie. Är så jävla trött och har ångest för jag har inte börjat plugga till mitt prov på tisdag eller mitt tal på tisdag... Men men. Har bara hunnit käka frulle idag och duschat för nu ska jag till Lund för att kolla The Wolf of Wallstreet som är 3 h lång. Den verkar vara grymt bra.

Av Freja - 26 januari 2014 15:34

Igårkväll stack jag hem till Kajsa där jag och massa andra tjejer käkade. Kajsa har fyllt år så hon hade fest. Lite senare kom alla andra också och det blev riktigt kul, dock blev de lite för mycket mot slutet

[Bild]

Av Freja - 25 januari 2014 10:45

Ska till gymmet nu med min bror. Han ska visa mig lite fler arm och bröstövningar så ska jag visa han ben och magövningar. Jag kan tyvärr inte träna ben så mycket så ska kör armar idag igen för tredje gången. Ska skaffa gymkort på kraftverket denna vecka också så kan jag gymma fler gånger. Kommer nog göra ett träningsschema också som jag kan lägga upp lite senare.

Av Freja - 24 januari 2014 19:36

Stack till Malmö efter skolan med Nellie, Ida och Oliver. Vi köpte present till Kajsa som fyller år och ska ha fest på lördag. Har kommit hem nu äntligen och väntar på att min bror ska komma med mat för är så SJUKT HUNGRIG!!! Sen ikväll ska jag mysa med Nellie

Av Freja - 23 januari 2014 17:29

Av Freja - 23 januari 2014 17:25

Gymmade imorse på NIU:n körde armar. Börjar resultat redan känns gött!!

Vi hade projektdag idag så hade inga vanliga lektioner förutom den sista. Har ingen aning vad vi gjorde idag eller varför men se var kul och chill. Alla gjorde typ bara massa flippade power points haha. Nu är jag hemma och ska käka sen blir det plugg tyvärr

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards