frejjas

Alla inlägg under oktober 2013

Av Freja - 31 oktober 2013 21:08

Är så mätt på kvällarna nu för tiden helt sjukt... Nu är vi hemma från stan och har matat katterna precis. Blev dock riven innan av en kissemisse inte kul, så nu är jag lite rädd för katterna. Men jaja nu ska vi spela kort och mysa lite

Av Freja - 31 oktober 2013 16:39

Nu börjar man äntligen få lite färg. Jag brukar alltid ha jättelätt för att bränna mig men har bara kört första dagen med solkräm sedan har jag kört utan och jag har inte bränt mig. Bara lite på bröstet men inte så farligt. Har till och med kunnat använda sololja.

Jag och Nellie har tagit massa "fina" bilder på strande med system kamera som kommer upp sen

Av Freja - 30 oktober 2013 20:48

Av Freja - 30 oktober 2013 20:46

Gick till andra sidan stan idag i h åt på en jättemysig resturang. Såklart blev de lite shopping också. Jag köpte att par ascoola Vans, en vit blus och en t-Shirt till min bror. Är typ överlycklig för mina skor. Me gusta. Kommer bild på de lite senare för nu ligger jag och Nellie i matkoma eftersom vi har käkat så mycket god mat

Av Freja - 30 oktober 2013 13:49

Hänger på stranden nu och chillar i värmen. Det är underbart!! Vattnet är perfekt både kallt men ändå lagom. Man blir liksom avkyld

Av Freja - 30 oktober 2013 13:40

Hade lite myskväll igår då vi tog på lermaskar och matade alla vildkatter. Katterna var helt galna typ som lejon som slogs över mat. De skrek och åt. Katterna förföljde oss också sen haha fett läskigt. Nu är dem inte lika söta i mina ögon längre

Av Freja - 29 oktober 2013 20:31

Vi åkte ju in till stan idag och shoppade. Jag är inte alls vann vid att pruta och sånt så blev lite blåst på mitt första köp men jag lärde mig och köpte en tröja för 70 kr och en väska för 60 kr så de är najs!! Vi käkade också på resturang där och jag präst burrito som var riktigt gott men starkt..

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards