frejjas

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Freja - 5 oktober 2013 15:52

 

 DISS

Alla har börjat köpa sådana höga primeboots som liknar ridskor nu. Tycker inte alls att höga skor upp till knävecken är snygga. Visst jag hade sådana när jag var liten men nu tycker jag inte att det är alls snyggt. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha på mig sådana höga skor nu. Kanske i framtiden, vem vet. Men ändrar ju sin åsikt hela tiden. När jag var liten till exempel sa jag att jag aldrig i hela mitt liv skulle ha på mig stuprörs-jeans och nu är det de enda jag använder haha.


Men ett par skor som jag verkligen avskyr och absolut aldrig kommer att ha på mig är skor med skosnörre och KLACK. Asså det är så fult så det inte finns, enligt mig iallafall. Jag fattar inte vem som sätter dit en klack på en sko med skosnörre!?? Vissa brudar tycker ju att det  är typ "skit sexigt" med klackaskor, men där går gränsen. Klackaskor med snörre....


HISS

Något som jag däremot gillar är halvkorta boots. Sjukt snygga och modernt nu. Passar till allt oavsett hur ens byxor ser ut. Föredrar dock bruna boots framför svarta. Svarta är lite tråkigare. Brunt piffar upp det litegrann. 


Dom svarta skorna i mitten är ENORMT SKÖNA skor! Älskar sådana. Är inte jättesnygga men är jättevarma och sköna, så om ni vill ha ett par bra praktiska skor så är dom det bästa köpet defenitivt!! Min mamma har sånna och jag brukar låna dom ibland, exempelvis j'vligt kalla vinterdagar.


Halvhöga boot med snörre gillade jag inte innan, men nu har jag börjat digga dom. Fett coola och har sin egna lilla stil, så man sticket liksom ut när man änvänder sådana. Har inte sånna skor själv så vet ej om dom är varma eller kalla... Men sjukt coola

Av Freja - 5 oktober 2013 00:15

Härligt med en tjejkväll dom gamla goda tider! Vi snackade om massa som hade hänt sen sist, spelade spel och åt kladkaka. I och med att vi inte har så många tjejer i min nya klass så är det skönt att träffas i ett litet tjejgäng

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards