frejjas

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Freja - 17 oktober 2013 22:55

Försökte ju att äta nyttigare och de gör jag faktiskt ganska bra. Dock äter jag fortfarande mycket. Jag äter mat istället för godis och sånt skit, de ät mycket godare men man blir mätt snabbt så man kan inte äta lika mycket. Älskar att ta en skål flingor eller ta en macka mmmmhhhh det bästa som finns!! Mat hjärta Freja

Har börjat äta mer nu också men det kan vara för att jag har börjat gymma 4 gånger i veckan. Eller jag gymmar inte 4 gånger i veckan än har börjat gymma förra veckan så ja... Iallfall så nu är jag alltid sugen på mat och äter hela tiden. Men vem bryr sig så länge man mår bra av de

Har bara massa bilder på mat och skräp på min mobil haha

Av Freja - 17 oktober 2013 16:24

Börjar bli kallt nu och har tagit på mig vinterjackan idag för första gången. Riktigt skönt och mysigt!! Gjorde matteprovet idag på lektionen och de gick väl helt okej. Det var inte allas svårt prov. Däremot kommer mina andra tre prov nästa vecka vara svåra så nu ska jag spendera min eftermiddag med att plugga som vanligt...

Av Freja - 17 oktober 2013 07:16

Är ganska dålig på att blogga nu när jag har så mycket i skolan. Hittade detta collaget på en annan blogg men tyckte att de var snyggt så jag snor de. Älskar skorna, så sjukt snygga!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards