frejjas

Alla inlägg under april 2014

Av Freja - 30 april 2014 19:51

Härligt med Valborg va i Stadsparken idag efter lunch, träffade mycket trevligt folk!! Har varit hem om hos Amanda och fixat oss, ätit och sovit. Nu är vi på väg till fest i Höör, så jag skriver om allt imorgon

Av Freja - 29 april 2014 23:29

Ska fatta mig kort nu eftersom jag snart ska sova. Utbildningen idag var också rolig och jag fick sålt massa så blev även den andra bästa säljaren därför vann jag en biobiljett, wiho haha. Nä men det faktiskt ett kul och chill jobb än så länge..

Nu är jag hemma och har precis duschat och fixat de mesta inför Valborg

Av Freja - 29 april 2014 15:48

De är ju Valborg imorgon så därför känns de som fredag. Riktigt fint är de också. Hade nationella engelska imorse, skrivningen. Gick ganska bra, handlade om Role Models typ...
Stack till stan och handlade middag efter skolan med Stellan idag igen och nu är jag på väg till jobbutbildning. Lär väl va hemma sent ikväll också men de gör inte så mycket för att imorgon är det VALBORG wohooo

Av Freja - 29 april 2014 15:45

Igår eftermiddags stack jag till stan och fikade lite med Stellan, sen stack jag på jobbutbildning på Online vilket var riktigt kul. Vi fick chansen att testa att sälja dessutom så jag fick sålt 5 st orders. Vi säljer typ mode tidningar till äldre damer med extra bra erbjudande. Var hemm runt 11 igår så gick och la mig direkt

Av Freja - 28 april 2014 09:18

Shit vad fint väder de är ute idag, ska typ bli 21 grader vilket innebär att de blir shorts eller klänning idag enligt min regel.

Har bara 2 lektioner idag sen ska jag nog gymma för att fördröja tiden eftersom jag ska på utbildning 4 till 9 ikväll. Fett drygt

Av Freja - 27 april 2014 23:40

Haha filmen var så rolig! Älskar filmer som man blir glad av såhär i efterhand haha. Den handlade iallafall om att en man var otrogen mot sin fru och mot sin älskarinna. Frun och älskarinnan får reda på det och bestämmer sig för att göra hans liv jävligt surt.... Typ.

Jag rekommenderar den iallafall!
Nu sitter jag på bussen på väg hem och ska sedan försöka gå och lägga mig så snabbt som möjligt, ganska trött nu

Av Freja - 27 april 2014 20:26

Sitter på bussen in till lund just nu för att kolla bio med Alexander och Estelle. Vi ska se 'The other woman'. Den verkar vara riktigt gryyym.

Av Freja - 27 april 2014 20:23

Körde rehab/ben nu på eftermiddagen. Kan lägga upp ett inlägg om vad jag gör för övningar nångång när jag har tid för de passet ger verkligen resultat, för mig.
Cyklade dessutom 15 min ich körde crosstrainer i 10 min. Måste börja komma igen med konditionen igen, är så himla lat för tillfället...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards