frejjas

Alla inlägg under april 2014

Av Freja - 27 april 2014 13:05

  Hade det riktig kul igår, mycket skratt haha. Är alltid glad när jag umgås med det folket. Var som sagt hos Emma & Amanda igår på grillkväll, vi var kanske 11 pers. Vi grillade, snackade, spelade kub och FIFA. Fick lite sommarkänslor av allt.
Var kanske hemma vid 2.

Har hunnit städat mitt rum och toan nu på morgonen, så nu ligger jag äntligen ute i solen. Underbart väder idag också

[Bild]

Av Freja - 26 april 2014 14:56

Får vårkänslor med detta vädret, så underbart. Har nästan varit ute hela dagen men nu ska jag nog gå in och duscha och fixa mig lite. Ser fram emot kvällen

Av Freja - 26 april 2014 13:20

Haha var på gymmet med Nellan imorse, körde vårt standard rygg & magpass. Nu ligger jag ute i solen och chillar och ikväll blir det grillkväll.

Igårkväll var ju med min babes. Hade det kul som vanligt. Skönt att prata ut om allt

Av Freja - 25 april 2014 20:55

Körde ett snabbt gympass idag, blev lite crosstrainer och axlar men även biceps. Stack sedan och åt jättegod mat hos våra grannar, mums. Nu är jag hos Bella

Av Freja - 25 april 2014 16:41

Av Freja - 25 april 2014 15:56

Äntligen fredag. Har gått riktigt snabbt denna veckan men ändå hänt himla mycket. Har inte hänt så mycket i skolan idag har varit en chill dag.

Har precis kommit hem nu och ska snart dra till gymmet, sedan ska vi till gäster ikväll och efter de ska jag till Bjärred och träffa bjärredsbrudarna. Underbar fredag, speciellt med vädret. Btw ska du bli varmare i helgen, lycka

Söta vänner...

Av Freja - 24 april 2014 20:33

Min barndomskompis och typ granne har precis tagit moppekörkort så var ute och körde en runda med henne längs med havet. Var riktigt kyligt ute!!

Nu ska jag bege mig till gymmet

Av Freja - 24 april 2014 18:23

Gick jättebra på mitt svenska tal och SO diskussion idag. Gick även jättebra på jobbintervjun så nu har jag ett extra jobb!! Känns riktigt bra, för jag behöver verkligen pengar.

Efter skolan hängde Emma med hem och chillade lite, sen nu sitter jag och kollar serier medan jag väntar på att de ska bli mat... Ska dra till gymmet sen

Fina Emma

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards