frejjas

Alla inlägg under april 2014

Av Freja - 18 april 2014 16:25

OMG VAD GLAD JAG BLIR AV ATT SE SÅNT HÄR!! (Oj caps lock) Älskar fint väder. Mår så himla bra av de!! Tror dock inte man kan börja använda shorts än men snart... Får ta vara på detta fina väder så länge de varar

Av Freja - 18 april 2014 14:09

Stack till gymmet imorse och körde rygg & mage, mitt favorit pass. Behöver verkligen få bort min gravida mage haha. Prövade dessutom att springa lite längre på löpbandet idag, sprang 15 minuter och det kändes bra i knäet. Hoppas på att jag kan öka ännu mer snart. Vill så gärna springa!!!

Nu har jag duschat och ska börja plugga SO, svenska och NIU... Ikväll blir det festligheter tror jag

Av Freja - 18 april 2014 09:56

 

Av Freja - 17 april 2014 21:00

Stack till gymmet i Bjärred med bästa Kajsa. Vi sprang lite på löpbandet sen körde jag 4 biceps och 4 axel övningar. Jag kan säga att det är mycket roligare att träna med en kompis!! Man blir mer taggad.

Nu har jag duschat och ska käka nån macka till middag sen blir det nog filmmys

Av Freja - 17 april 2014 17:15

Min mage håller på att explodera nu så mycket som jag har ätit haha. Vi shoppade typ inget utan vi käkade massa istället. Jag försöker spara till en resa ju så blev inget shoppande för mig förutom mat. Ska se om jag orkar pallra mig till gymmet nu... Behöver verkligen de

Sötnosarna Emma & Paulina

Av Freja - 17 april 2014 13:19

Kollade på 'Gladiator' igårkväll med Nellan, det var typ en krigs film som var ganska sorglig.... Imorse har vi bara vaknat sen drog jag hem ich fixade mig. Nu sitter jag på Nova och väntar på Paulina och Emma då vi ska shoppa. Ska bli riktgt kul, va längesen jag umgicks med båda dem

Av Freja - 16 april 2014 18:18

Detta året har jag bestämt mig för att jag ska bli riktigt brun, för att vara mig. I vanliga fall är jag hyfsat blek jämfört med andra så mitt mål är att vara lika brun som alla andra. Det kommer dock bli lite svårt eftersom att jag i nuläget inte ska utomlands...

Men mina tips till att få en bra bränna är:
- Skrubba kroppen inna du solar för då skrubbar du bort all gammal hud och kan få en bränna som håller längre

-Bränn inte dig i början, i slutet av sommaren kan det vara läge att börja pressa men inte i början för då blir brännan inte bra

-Var ute så mycket som möjligt! Jag märker att jag färg bara jag spelar match

- Sola nu i början av våren för det är då solen tar som mest, så ta vara på varje tillfälle

Av Freja - 16 april 2014 18:09

Gud vilket härligt väder det har varit idag. Har suttit ute största delen av dagen så har fått lite fräknar nu. Jag har också pluggat idag då jag har hunnit göra klart 2 fotbolls-inlämningar och 1 psykologi inlämning. Känns riktigt skönt! Nu är det bara svenska tal och SO diskution kvar.

Har även hunnit stöda klubbstugan idag och ikväll ska jag vara med på fotbollsträningen och köra rehab. Efter det ska jag och nellan nog hitta på något

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards