frejjas

Alla inlägg under april 2014

Av Freja - 15 april 2014 14:31

Igår kväll stack jag till Bella och badade jacuzzi med henne, Ellen Kajsa och Nellie. Jag var dock riktigt trött så var inte världens roligaste. Men de var ändå mysigt

Imorse har jag försökt plugga lite, men nu är jag på väg till tandläkaren jippi. Ska se om jag hinner träna efteråt men får se. Jag måste ta en tupplur också innan ikväll då jag antagligen ska på fest

Av Freja - 14 april 2014 14:27

Efter denna tjocke helgen har jag, och Nellie, bestämt oss för att ta tag i våran kost haha. Det blir inget mer godis nu eller glass, kakor, chips m.m eftersom man mår så dåligt och så illa efteråt. Får endast äta frukt och grönsaker och ibland även popcorn. Förra året var jag jätteduktig på de så nu ska jag bli de igen!!!

Imorse gymmade jag mage och rygg med Nellie och nu är jag på väg till sjukgymnasten

Av Freja - 13 april 2014 20:13

Har haft en jättehärlig helg med laget med mycket skratt. Har lärt känna alla nya i laget också, finns så många underbara personer. Jag har däremot inte tränat så mycket haha jag har sprungit lite och gjort min rehab, dessutom har jag ätit MÄNGDER med godis haha. Så har nog mer gått upp på fett träningslägret haha

Nu är jag hos Nellie och chillar vi kollar på 'The Roommate'

Av Freja - 12 april 2014 19:03

Haft 2 träningar idag, nu har vi ätit middag och ska snart ha teambuilding. Härlig lördag!

Av Freja - 11 april 2014 22:14

Nu sitter vi och spelar kort och äter snacks i Danmark. Innan idag har vi hunnit träna en gång sen var de middag och sedan lirade vi lite fotbollstennis. Fett najs här på landet

[Bild]

[Bild]

Av Freja - 11 april 2014 12:27

Gick två lektioner i skolan idag sen fick jag påsklov vid 11 typ. Så najs!!! Nu är jag hemma och har packat lite för snart blir jag hämtad och då åker jag till Danmark med laget, på träningsläger. Det ska regna där hela tiden så får se hur kul de blir

Skor: Converse // Jeans: NewYorker // Tröja: Madrid

Av Freja - 10 april 2014 21:20

Av Freja - 10 april 2014 18:16

Idag fyller tre av mina bästa vänner år, Nellie Emma & Amanda. Har känt dom enda sedan jag började spela fotboll i Lödde när jag var 9. Har fortfarande lika kul med dom. Dem är vänner för livet!! Alla borde veta att dessa personerna är grymt underbara


           

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards