frejjas

Alla inlägg under april 2014

Av Freja - 24 april 2014 17:51

Har köpt 'Silicea' nu som jag ska äta varje dag. Jag behöver de för att mitt hår ska bli tjockare och inte lika slitet. Men de hjäper även naglarna och huden vilket också bra väl haha. Jag har hört av många att dessa tabletter fungerar så får se om de funkar på mig. Kan berätta om resultatet sen

Av Freja - 24 april 2014 08:00

Är på väg till en jobbintervju nu för ett extrajobb som tälefonsäljare tror jag. Jag är lite nervös eftersom det min första jobbintervju men de går nog bra. Har sedan nationella tal i svenska direkt efter och sen har jag SO prov. Mycket idag!!

Av Freja - 23 april 2014 21:56


(Lite konstig början av videon bara)

Av Freja - 23 april 2014 18:49

Hade fotbollsprov idag och gick bra faktiskt!! Fick även tillbaka matteprovet. FICK A, är so happy.

Efter skolan idag stack jag och Stellan med Alex hem, vi pluggade lite och sånt. Stack sedan hem för jag skulle klippa mig, och hon har klippt ganska mycket för de var så slitet... Måste kanske börja äta vitaminer för mitt hår är så slitet och tunnt. Men får se.

Nu pluggar jag hårt inför mitt NP tal imorgon och SO prov. Ska kötta!!

Av Freja - 22 april 2014 22:28

Woho stack på fysträning med laget idag för första gången efter operationen. Kändes ganska bra men överansträngde baksidan lite men men, det var skönt att komma igång.

Ligger i sängen just nu och ska väl plugga lite snabbt innan jag somnar för jag har fotbollsprov imorgon

Av Freja - 22 april 2014 13:36

Började 12 idag och sen fick vi sluta lite tidigare så jag slutade halv 1. Nu sitter jag på bussen hem. Ska nog gå ut och lägga mig i solstolen och plugga när jag kommer hem. Så sjukt varmt skulle kunnat ha shorts idag.

Ikväll blir de fysträning med laget, om jag inte har för ont i magen... Fick min mens precis och jag brukar få sådan MEGA mensvärk.

Av Freja - 22 april 2014 10:46

Av Freja - 21 april 2014 21:46

Stack till gymmet med mammiii innan, hon är så söt, jag försöker lära henne lite. Vi körde triceps & bröst. Skönt!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards