frejjas

Alla inlägg under maj 2013

Av Freja - 31 maj 2013 23:12

Jag fick äran att gästblogga på frejs blogg. Vem är jag då? Jag är Kajsa förstås! Hrm hrm Rebecka tog över i slutet...
Idag i skolan gick freja hem.. :( saknade henne en aning då faktiskt :)
Men som tur var blev hon bättre och kom tillbaka när klassen skulle åka till ett badhus i Landskrona. Efter badet åkte vi till en stuga mitt ute i skoge, blev fett skeptiska när vi såg att allt var igenbommat och gammalt..
Men när vi väl kom in blev vi fett förvånade! Det var våningssängar ända upp till taket och det var faktiskt fräsch inredning osv.
Innan vi åt kycklinghamburgade som vår kära Frej grillade delade vi på oss, vissa gick ut i skogen medan vissa bara packade upp och fixade på rummet. Dock fick vi bara två av dessa burgarna så alla var hungriga när vi efter maten spelade fotboll tjejerna mot killarna, hets mot varandra var en självklarhet.
Nästa stora grej var en liten runda vi skulle gå, vi blev överfallna med vattenballonger och allt resulterade i ett gigantiskt vattenkrig där alla blev dyngsura... även Boel och Heléne, våra kära lärare. Halvtimmen senare spenderades på att torka upp golvet från allt vatten som hamnat där.
Nu sitter vi och chillar,

Av Freja - 31 maj 2013 14:12

Typ en halvtimme efter jag hade börjat skolan fick jag fucking migrän och var tvungen att gå hem. Har typ sovit hela dagen tills nu. Vi ska ju på klassresa och bada om en timme typ och jag har fortfarande huvudvärk... Så typiskt att jag alltid ska bli sjuk när de händer något roligt.

Av Freja - 30 maj 2013 21:05

Tröja- BikBok / Jeans- Ginatricot / Skärp- New Yorker

Av Freja - 30 maj 2013 21:01

Efter jag hade klippt mig idag efter skolan stack jag inom center syd och köpte ett par vita shorts och en bikini överdel till imorgon då viska bada med klassen i Landskrona

Av Freja - 29 maj 2013 21:59

Idag spelade min klass beachhandboll ju och båda lagen åkte ut under slutspelen. Jag hade riktigt kul men var fett trött på eftermiddagen eftersom jag inte hade druckit något så jag vilade idag istället för att träna

Av Freja - 29 maj 2013 07:51

Nu är vi påväg till Helsingborg för att spela Beachhandboll med klassen. Vi här två lag och jag är med i Axels änglar, vi är de dåliga laget haha. Men vi kommer kötts ändå så se upp

Av Freja - 29 maj 2013 06:48

Kände mig väldigt sminkad, men det var snyggt

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards