frejjas

Alla inlägg under september 2014

Av Freja - 30 september 2014 22:51

Gick jättebra på mitt religionsprov idag men fick typ kramp i handen så mycket jag skrev. Men är nöjd iallafall. Har för övrigt varit så grymt seg, kanske är för att jag har ont i halsen och sånt men tråkigt iallafall. Har inte pallat gör ett skit när jag kom hem så har bara kollat film typ... Sket till och med i min träning och satt istället och käka massa choklad haha.

Nä jag måste börja ta tag i mitt liv!!

Av Freja - 29 september 2014 22:59

Hade skolfoto idag vilket blev hemskt haha. Efter skolan så var jag tvungen att råplugga till mitt religion prov som jag ska ha imorgon. Blev en paus i pluggandet dock när vi hade lagmöte vilket var behövligt. Så nu har jag vara fortsatt att plugga men sitter och kollar på PH

Ska snart sussa, godnatt

Av Freja - 29 september 2014 19:05

I lördags var de fest med världens skönaste pexgrupp. Det blev ganska kaos men riktigt härligt gäng iallafall. Dagen efter var jag helt död i sängen hela dagen haha

Av Freja - 27 september 2014 17:30

Har tagit en tupplur nu och gör mig redo för vår pexmiddag ikväll

200

Av Freja - 27 september 2014 15:40

Dömde 2 matcher i morse så tjänade in lite cash. Sen dess har jag bara chillat och vilat lite...

Dömde min sötisar som jag hade på sommarfotbollen

Av Freja - 27 september 2014 13:27

Hade de superduper jättetrevligt igår på laserdom, blev så skjut sur när jag förlorade dock men var ändå tredje bäst av alla så de blev jag nöjd med. Efter laderdome stack vi tillbaka till lund och käkade på Max o hängde där en stund. Sen chillade jag bara hos Alex ett tag när jag väntade på bussen...

Var så sjukt trött efter allt igårkväll så somnade 11

Av Freja - 26 september 2014 16:36

Är på väg in till Malmö nu med boysen i min klass och Stellan, vi ska lira laserdom vilket var evigheter sen jag körde. Så ska blir riktigt najs!!

Av Freja - 26 september 2014 16:23

Började med företagsekonomi idag sen hade jag som vanligt håla och efter de hade jag bara matte så slutade halv 12 idag. Så nu har jg bara varit hemma hela eftermiddagen och degat för är så trött... Dessutom så kom dom första avsnitten ut på mina 2 favoritserier igår. Scandal och Grey's Anatomy. Blev så himla lycklig!!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards