frejjas

Alla inlägg under september 2014

Av Freja - 13 september 2014 09:15

Igår var en mycket bra fredag, efter skolan så stack jag och Estelle med Alex hem. Vi kollade lite film och sånt och sen stack jag och eStelle & åt på Harrys vilket var otroligt gott. Vi bestämde oss sen för att kolla bio. Så vi kollade på 'Let's be cops' vilket var en sån sjuuuuuukt rolig film haha skrattar bara jag tänker på den. Alla måste kolla på den!!!

Jag var iallafall hemma 12 och sen somna ja snabbt

Av Freja - 12 september 2014 10:27

Är på väg till skolan nu eftersom min första lektion blev inställd så börjar inte för ens om 10 min. Behövde verkligen den där sovmorgonen, ska sova ut hela helgen!!!
Men iallafall så ska vi rösta i skolan idag så kallat skolval, jag är ju inte 18 än så får inte rösta på "riktigt". Har fick inte bestämt mig vilket parti jag ska rösta på... Får se vad de blir

Av Freja - 12 september 2014 09:59

Igår efter skolan fikade jag en stund i Lund med Ellen Kajsa och Louise. Kändes som de var ett tag sen man träffade dom så var kul!!!

När jag kom hem vilade ja en kort stund sen stack jag på träning

Av Freja - 11 september 2014 12:35

Har haft fotboll på morgonen idag sen fick jag reda på att 2 av mina lektioner var inställda så har varit hem nu i 2 timmar typ. Är dock på väg till skolan nu för att ha min sista lektion- sen slutar jag. Helt perfekt

Av Freja - 10 september 2014 22:55

Skola-håla-skola-plugga-träning-äta-duscha- plugga. De är kortfattat hur min dag har varit idag, haha hinner inte skriva mer för ska sova nu ska upp 6 imorgon för ska ha fotbollsträning.... Nattinatt

Av Freja - 9 september 2014 15:51

Shit tiden går så snabbt så de känns som man inte hinner göra något fast man gör så mycket. Jag har börjat övningsköra en del nu och de är riktigt kul!! Annars så har vi knappast fått några stora uppgifter. Bara massa småläxor som jag ska göra nu. Sen ikväll ska jag på fysträning vilket jag kommer dö på...

Av Freja - 9 september 2014 07:41

Köpte ett par nya jeans på hollister i helgen när jag var på emporia, helt perfekta. Dessutom hade jag presentkort där så blev billigt och bra

Av Freja - 7 september 2014 19:32

Sprang triatlon imorse då pappa simmade, min bror gycklade och jag sprang ju. Jag sprang 1.2 km på 5 minuter, kändes som jag skulle dö haha så sjut längesen jag sprang. Men vi fick iallafall en total tid på 23 minuter och kom vidare till final men min bror va sjuk och ont i halsen så vi körde bara ett lopp... Men de var riktigt kul iallafall och vi ska göra de nästa år igen!

Efter loppet så stack jag direkt upp till IP och kollade mitt lags match. Sen efter de har jag övningsköra wiho och sen sovit en stund så sjukt trött. Nu ska jag nog kolla på en film och sen sova

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards