frejjas

Alla inlägg under september 2014

Av Freja - 7 september 2014 17:14

Hade det grymt trevligt igår på kräftskivan igår, vi lekte massa lekar, sjöng och hade de underbart. Stack dock hem tidigt för att gå upp tidigt idag eftersom jag har sprungit triatlon med min pappa och bror

Av Freja - 6 september 2014 16:42

Imorse drog jag till emporia direkt med kaj, el, bell & elin när jag vaknade. Så har varit där hela dagen tills nu då jag är på väg hem för att fixa mig o sånt inför kräftskivan jag ska till ikväll

Av Freja - 6 september 2014 11:26

Av Freja - 6 september 2014 11:25

Igår efter skolan fikade jag med Emma Amanda Paulina och Johanna. De var myspys och vi satt där och degade tills typ halv 5 sen drog jag hem och käkade. Lite senare på kvällen drog jag Nellie Kajsa Ellen, Marcus och Johan ut och lirade basket sen drog vi hem till Marcus o spelade FIFA. Mysig kväll

Av Freja - 4 september 2014 23:19

Idag har vi haft klassens dag då vi hade nån tråkig föreläsning & spel, men efter de spelade vi brännboll så de va kul. Vi slutade lite tidigare så jag stack in till stadsparken med Estelle och kollade på alla ettor som hade inspark och sen stack vi till espressohouse och fikade.

Var sen hos sjukgymnasten och tränade sen var jag hemma 6 så då fixade jag mig lite snabbt och drog sen vidare till fotbollsträningen. Nu ska jag sova så godnatt tagga fredag imorgon

Av Freja - 3 september 2014 07:26

Ska bli över 20 grader fram till lördag så kommer bli sjukt najs!! Fast de är störigt att de är så kallt på morgonen..
Nu är jag iallafall på väg till skolan och idag slutar jag inte för ens kvart över 4

Av Freja - 2 september 2014 16:39

Igår va precis en vanlig dag- skola, hem, äta, basket me Ellen & Kajsa, träna, duscha, äta och sova. Idag har jag haft fotboll på morgonen sen lektioner till halv 3. Så är hemma nu och pluggar lite o sen ska jag träna fys

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards