frejjas

Alla inlägg under april 2013

Av Freja - 30 april 2013 20:33

Grillade och käkade rösti med mina älskade tjejer, nu spelar vi dansspel och lever livet. Vi får se vad som händer senare ...

Av Freja - 30 april 2013 12:59

Är överglad idag eftersom att det är VALLBORG, eller ja sista april.. Iallafall så kommer det att bli en asrolig dag med underbart folk.

Av Freja - 29 april 2013 22:32

När jag böjer mina ögonfransar på morgonen brukar jag värma min ögonfransböjare med hjälp av min plattång eller fön. Det gör så att fransarna är böjda längre, SUPERAWESOME!!

Jag brukar hålla ögonfransböjaren mot plattångens ena varma sida i ungefär 15 sekunder, men det beror helt hur varm plattång man har. Man ska värma ögonfransböjaren lagom så att man inte bränner sig.
Men om man inte plattar håret på morgonen utan istället duschar det på morgonen så kan man blåsa fönen i 20 sekunder på ögonfransböjaren.

Av Freja - 29 april 2013 12:48

Har gjort NP i engelska idag. Själva uppgiften var faktiskt lätt, så de gick bra för mig. Men jag suger på engelska så tror jag kommer få E typ..

Av Freja - 28 april 2013 12:18

Tjo, har dömt match idag med Nellie på morgonen. Fett najs att döma när det är sånt fint väder!!?

Efter jag dömde stack jag till center syd och köpte nya trosor, behöver fler i olika färger. Köpte tre st på GinaTricot. De här världens skönaste spetstrosor där! Man ska inte ha dom som är spets hela vägen utan dem med annat tyg under. Dem är bäst!

Av Freja - 27 april 2013 23:29

Ligger och myser hos nellanpellan medan vi kollar film och äter Ben&Jerry.

Av Freja - 27 april 2013 19:22

Hittade min skor till balen, äntligen!! Nu ska jag bara se om jag ska ha den klänningen jag köpte eller jag ska köpa en ny...
Men jag blev nöjd med skorna iallafall!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards