frejjas

Alla inlägg under april 2013

Av Freja - 22 april 2013 17:39

Har beställt denna klänningen nu till balen på Bubbleroom.se. Har funderar på den länge och bestämde mig för att köpa den nu för att jag hittade en i rätt storlek, woho. Nu får vi se om den passar bara. Sen måste jag hitta skor också... Hittade ett par OTROLIGT SNYGGA på BikBok, men de fanns tyvärr inte i min storlek. Typiskt så nu måste jag bara leta efter det sen är jag väl klar

Av Freja - 22 april 2013 15:22

Av Freja - 22 april 2013 15:03

Av Freja - 21 april 2013 21:24

- jag har en konstig känsla inom mig som jag inte vet vad jag ska göra med.
- jag har ett par rosa trosor som färgar av sig när man blir varm. så man får en rosa gump.
- jag är ganska ordentligt av mig faktiskt.
- jag bestämmer nästan alltid kläder jag ska ha på mig i skolan dagen innan så att jag kan sova längre på morgonen.

Av Freja - 20 april 2013 19:55

Matchen slutade 2-2 idag. Lite synd eftersom vi hade hela spelet...

Men men, iallafall. Nu sitter jag i borgebys klubblokal och har lagfest. Vi har precis käkat nu så får se vad som händer sen

Av Freja - 20 april 2013 11:51

Igår efter emporia stack jag hem till Bella och kollade Let's Dance med Ellen. Riktigt mysigt, vi kollade också lite på balklänningar på nätet.

Just nu har jag städar mitt rum och fixat lite, och snart ska jag ladda upp inför match!! Sjukt härligt med sådant fint väder då det är seriepremiär ;)

Av Freja - 19 april 2013 19:17

Dessa var klänningarna som jag provade för att se vilken sorts klänning jag ska ha på min bal. Jag tror jag skiter i alla dem! De blåa klänningarna var helt OK, men nä, jag vill inte ha sådana klänningar som alla andra ska ha. Så jag tror jag ska köpa en på nätet istället som jag har kolat på..

Och ja jag ser störd ut på alla bilder men mobba inte, haha

Av Freja - 19 april 2013 17:08

Nu är jag på emporia med bells och cass, vi stack dit direkt efter skolan. Vi försöker hitta balklänningar med vi lyckas inte så bra. Haha , men jag prövar typ vilken modell jag ska ha på klänningen. Antagligen blir det så att jag får köpa en på nätet..

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards