frejjas

Alla inlägg under augusti 2013

Av Freja - 31 augusti 2013 17:44

Idag har jag spelat match mot Halmia, det blev lika. Men vi hade riktigt många chanser och mesta delen av spelet, så vi var de bättre laget.

Nu har jag duschat och fixat mig lite. Jag väntar på Nellie nu för hon ska komma hit så ska vi käka något sedan drar vi till bjärred på fest

Av Freja - 31 augusti 2013 17:10

Ska typ köpa "vadstrumpor" som jag kan ha efter matcher så att mina vader inte gör så himla ont varenda gång jag springer. Men vet inte vilken färg jag ska ta. Det är inte så stort problem egentligen men jag har alltid svårt för att välja haha. Lutar mest åt de svart, men lila hade varit coolt. HJÄLP! Vad tycker ni?

Av Freja - 31 augusti 2013 17:09

Ska typ köpa "vadstrumpor" som jag kan ha efter matcher så att mina vader inte gör så himla ont varenda gång jag springer. Men vet inte vilken färg jag ska ta. Det är inte så stort problem egentligen men jag har alltid svårt för att välja haha. Lutar mest åt de svart, men lila hade varit coolt. HJÄLP! Vad tycker ni?

[Bild]

Av Freja - 30 augusti 2013 20:09

Det är riktigt skönt att börja på gymnasiet nu. Att börja om på nytt och få nya härliga kompisar. På gymnasiet så handlar typ allting om ens personlighet och att vara sig själv. Jag har dock inte kommit på hur jag ska vara mig själv än, har inte hittat mig själv än. Låter djupt, haha.

Men i gymnasiet kan man lämna alla falska och jobbiga vänner som bara har tryckt ner än hela tiden, och var med sånna man mår bra av!! Så ett tips till gymnasiet, va dig själv och försök inte leka nått du inte är. Äckligt med folk som tror sig

Av Freja - 30 augusti 2013 18:50

Idag har varit ännu en skoldag. Jag slutade 1 idag. Sen träffade jag Kajsa och lite senare Ellen och hennes kompis. Vi hade mycket och snacka om och berätta så vi satt där till klockan 4. Sen tog jag bussen hem och nu har jag och Nellie precis käkat tacos, MUUUMS! Så ligger här i Nellies säng proppmätt och ska snart ut och fota henne :))

Av Freja - 29 augusti 2013 16:18

Kofta- H&M // Shorts- New Yorker // Linne- KappAhl

Av Freja - 29 augusti 2013 10:00

Har haft NIU träning nu. Var kul! De enda tråkiga var att jag missade alla mina passningar. Pinsamt. Så jag behöver öva på de

Av Freja - 28 augusti 2013 20:07

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards