frejjas

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Freja - 4 augusti 2013 19:40

Vi åkte ut i kvartsfinal idag, mot ett lag som var sämre än oss.... Vi hade största delen av spelet och hade flest chanser men vi satte inte dom och så fick dom ett läge och gör ett skitmål. Shit vad sur jag var. Så irriterande att förlora mot ett lag som är sämre.... Men men man får försöka släppa de haha.

Efter matchen idag åkte vi tillbaka till IP och kollade på när A-laget vann med 5-0. Grymma!! När jag kom hem hade jag övermycket energi så jag sprang en runda med mamma, skönt

Här kommer lite bilder från cupen

Av Freja - 4 augusti 2013 10:28

Nu när Nellie har kommit hem från Spanien så köpte hon en VS- bodysplash till mig. Jättegulligt av henne!

Av Freja - 4 augusti 2013 10:25

Igårkväll efter matcherna stack jag hem till Nellie och käkade godis. Vilket var galet gott eftersom de var längesen jag åt de. Både jag och Nellie var riktigt trötta efter dagen så vi kollade på film, Bring it on. Dom filmerna kan man alltid kolla på, riktigt roliga och bra!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards