frejjas

Alla inlägg under juli 2013

Av Freja - 31 juli 2013 16:37

Stack till Nova idag med Malinpalin. Hon är underbar!! Världens bästa kusin man kan ha hahah. Jag köpte iallfall mina Levi's shorts för en gångs skull, och dom var på rea nu på Tshirt store. Halva priset! Sen köpte jag också lite puder. Bilder kommer upp senare.

När vi hade shoppat klart stack vi hem till Malin och gjorde hjärtplättar. Underbart gott!!

Nu sitter jag tyvärr på bussen påväg hem eftersom jag har träning om en timme

Av Freja - 31 juli 2013 16:28

Skjorta - Zara / Jeans- GinaTricot / Skor- Converse / Skinnjacka- Ullared / Klocka- Ullared

Av Freja - 31 juli 2013 12:35

Har varit hos katterna nu på morgonen och klappat dom lite. Både kartterna och jag saknar Nellie jättemycket nu!! Men hon är hemma snart bara två dagar kvar, och idag kommer Kajsa också hem från USA.

Nu sitter jag på bussen påväg till Nova för att shoppa med Malin, de var längesen jag träffa henne känns de som haha så ska bli kul

Av Freja - 30 juli 2013 22:14

På eftermiddagen idag stack jag till IP och lirade lite fotboll med mina coolaste vänner Jenny och Hanna. Var roligt roligt!! Måste göras igen, men helst inte innan fysträningen. Efter vi hade lirat idag så hade vi såklart fysträning och den var jobbig!! Och jag var extra trött eftersom att vi hade lirat fotboll innan...

Som belöning käkade jag kräftor och räkor med familjen och några familjevänner på kvällen

Av Freja - 30 juli 2013 16:02

Hade tänkt att sola idag när jag vaknade men hann bara vara ute i en halvtimme så började de bli molnigt. Tänkte då köra till center syd och köpa lite grejer jag är i behov av men så började de pissregna så på med regnjackan och iväg haha

Av Freja - 30 juli 2013 13:08

Jag är en TV-serienörd, och brukar kolla på många serier och blir lätt beroende av dom. Därför tänkte jag tipsa er om dom 10 bästa serierna jag har kollat på. Nu när vädret är lite sämre har man ju också mer tid att kolla så..

1. Grey's Anatomy
Det är min ABSOLUT favoritserie, som är en sjukhusserie. Ni kanske tror att de är en tråkig typical serie, men Grey's Anatomy är en ganska händelserikserie där de händer dramatiska liv och död händelser. Själv tycker jag att de första säsongerna och säsong 6 är bäst. Jag har sett hela denna serien 6 gånger nu, otroligt bra !!

2. One Tree Hill
Denna serien är egentligen delad förstaplats med GA. Det är också en dramaserie som handlar om ungdomar i high school, hur deras liv är och vad som blir av dom. En riktigt mysig serie som man inte kan sluta kolla på. Jag rekommenderar att kolla på säsong 7 och 8 som är bäst!!!

3. Hart of Dixie
Asså jag bara ÄLSKAR denna serien. Den är underbar, och den också egentligen en delad första plats. Det handlar om Zoe Hart som flyttar från New York till en liten småstad där ingen gillar henne. Hon är en tjej som alltid hamnar i drama haha. Detta är en riktigt rolig och skön serie som man bör kolla på. Jag skrattar alltid när jag kollar på denna serien för Zoe Hart är så skön!!! Älskar henne. Och dessutom finns det snygga killar med i serien

4. Scandal
Åååhhh denna serien borde också vara på delad förstaplats eftersom dessa tio 4 serierna är AAASGRYMMA!! Denna serien handlar om Olivia Pope som alltid fixar allt. Hon är som en detektiv typ. Innan jobbade hon för presidenten och hjälpta han med allt men hon slutade eftersom Olivia och president blev kära i varandra. Detta är ingen tråkig drama serie utan detta är en roligt bra ovanlig serie! Jag tror att ni nog skulle gilla Scandal och Hart of Dixe mest av dessa serierna som jag tipsar om

5. Awkward
Denna serien gick på MTV innan hela tiden. Den handlar om en så kallad lite mer töntig tjej som helt plötslig får två populära och snygga killar att falla för henne samtidigt som hon faller för dom. Det är en rolig serie med många pinsamma stunder som får en att skratta. Detta är en bra high school serie typ.

6. Jersey Shore & Geordi Shore
De är typ samma serie förutom att de är andra personer och ställen. Det är två realityserier som handlar om ett gäng "ungdomar" som festar hela nätterna långa typ. Det är faktiskt väldigt underhållande

7. Cougar Town
Denna serien är för härlig! En komediserie

8. The Mentalist
Ååhh huvudpersonen i denna serien är så snygg.... Och världens coolaste. Detta är typ en CSI-aktig serie som handlar om att lösa mord som dom gör med hjälp av huvudpersonen Patrick Jane som är mentalist

9. Pretty Little Liars
Denna serien är lite för överskattad. Det handlar om fyra bästavänner som förlorade sin bästavän och får nu hemliga meddelande om saker bara deras döda hemliga vän visste

10. Unforgettable
Det är typ en serie som The Mentalist som handlar om att lösa mord. Huvudpersonen i denna serien glömmer aldrig något, hon kan komma ihåg saker sen hov var 3 år gammal vilket gör hennes jobb mycket lättare

Av Freja - 29 juli 2013 18:19

Idag va jag med mina kära vän Ellen. Vi hade en fixdag då vi färgade ögonbrynens och ögonfransarna och målade naglarna. Sånt kan behövas ibland!!!

Nu har jag varit hos katterna och ska snart iväg till träning

Av Freja - 28 juli 2013 20:54

De var riktigt varmt att spela idag, kvavt. Därför var de tur att de småregnade lite däruppe. Men tyvärr hade vi inte tur med resultatet vi förlorade med 3-1 även om vi var de bättre laget denna matchen...

Efter matchen stannade vi med laget och var hamburgare som var riktigt gott!! Vi kollade på EM-finalen samtidigt och Norge förlorade mot Tyskland med 1-0... Pinsamt att Norge missar 2 straffar, ville att Norge för en gångs skull skulle vinna men men... Nu är jag iallafall hemma igen och ska sticka till Nellie nu för att mata katterna

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards