frejjas

Alla inlägg under juli 2013

Av Freja - 22 juli 2013 17:19

- jag ofta har svårt för att betämma mig. Har nästan alltid beslutsångest.

- jag får lätt migrän när jag har sovit och ätit lite och tränar för mycket. Det är därför jag behöver ta de lugnt ibland.

- jag var väldigt elak när jag var liten. Var alltid den taskiga ungen som alltid fick som hon ville och alla var rädda för henne.

- jag är typ beroende av klockan. Måste alltid veta va tiden är och kollar minst på klockan 1 gång i halvtimmen.

- jag tycker man ska vara nöjd för den man är!! Oavsett hur man ser ut

Av Freja - 22 juli 2013 17:11

Shit va vädret har varit bra nu!! De är nästan 30 grader idag, riktigt härligt.

Idag sov jag ut så vaknade ganska sent. Sen har jag bara legat vid poolen hela dagen. Snart ska jag iväg till träning. Hoppas jag överlever träningen i denna värmen

Av Freja - 21 juli 2013 23:31

Har knappast sovit något inatt så har varit jättetrött idag. Dessutom blir dagen inte bättre av att man har huvudvärk och mår illa. Att ta en vätskeersättning innan man går och lägger sig är faktiskt riktigt bra men tänkte inte på de igårkväll.... Trist.

Efter middagen har jag legat och kollat på One Tree Hill. Kollar på säsong 7 igen, den är bäst.

Av Freja - 21 juli 2013 19:40

Här är lite bilder som louise tog på ven. Jag ber om ursäkt för vissa fula bilder

Av Freja - 21 juli 2013 16:34

Har haft det riktigt riktigt roligt på vän med mitt härliga gäng. När vi kom dit så käkade vi lite, sen badade vi och sköt luftgevär. Kvällen slutade inte förens halv 5 på morgonen typ, så har inte fått så mycket sömn. Dessutom delade jag en säng med två personer vilket gjorde de svårare att sova.

Idag har jag inte mått så bra eftersom jag inte har käkat något. Är inte alls hungrig när de är varmt.... Så nu ska jag ut och bada!

Av Freja - 20 juli 2013 14:23

Nu är jag påväg till Landskrona för att ta båten till ven och träffa mina underbara vänner

Av Freja - 20 juli 2013 10:45

Idag vaknar man upp ännu en dag men perfekt väder. Är dock lite jobbigt att träna nu i detta vädret men men. Nu ska jag till träningen och försöka göra de jag är bäst på, sen får jag snabbt duscha och sånt för sedan drar jag iväg till ven

Av Freja - 19 juli 2013 16:36

Sitter nu på tåget påväg hem med mina kusiner och bror. Har haft två riktigt underbara dagar här i Åhus, med många minnen!! Alltid lika kul att träffa släkten.

[Bild]

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards