frejjas

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Freja - 13 juli 2013 20:36

Jag och Nellie sprang drygt 5 km idag igen och tänkte slå vårt rekord men Nellie hade håll hela löprundan så vi slutade med samma tid. Men men det var en härlig löprunda ändå

Av Freja - 13 juli 2013 16:44

Idag vaknade jag och Nellie ganska sent eftersom vi var trötta och var tvungna att sova ut. Så vid typ lite efter 1 gick vi ut och solade. Vi bara chillade som ingetting. Nu har vi solat klart och ska ut och springa igen

Hahaha Nellie lyckade ta en bild när jag rättade till trosan, HAHAHAH

Payback

Tyckte min navel såg cool ut

Av Freja - 13 juli 2013 11:56

Har fått en kommentar tidigare i veckan om att jag skulle tipsa om snygga märkesväskor som man kan ha när man tränar.
Min favorit väska som jag länge har velat ha är en Tommy Hilfiger väska som är i tygmaterial. Gillar både den rosa och blå/röda väskan. Sjukt snygga!! Kallas för Boston bag


Jag gillar verkligen denna sortens model på väskorna som ni kanske märker. Så en annan av mina favoritväskor är en Fred Perry väska som är riktigt stilren och perfekt!! Ligger ungefär på 700kr för en sådan väska


Helly Hansen är också ett märke som säljer bra kvalitétsväskor. Är precis som dom andra väskorna i samma model, men jag gillar de.

Av Freja - 13 juli 2013 10:55

Stack ju in till Landskronakarnevalen igår och kollade De Vet Du och Panda Da Panda. De Vet Du var riktigt bra och roliga!! Älskar dom. Men Panda Da Panda var däremot sämst, han spelade bara en bra låt som man kände till. Dessutom var han fett random och gay.

Men jag hade iallafall jättekul igår med mycket folk. Mycket kul folk

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards