frejjas

Alla inlägg under september 2013

Av Freja - 30 september 2013 16:46

Idag var det måndag och vi hade skolfoto, vet ej hur jag blev men blev nog inte jättehemskt. Efter skolan idag så stack Nellie med mig hem. Så nu chillar vi och senare ikväll ska vi på möte med laget. ASSÅ JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR VI ÄR LEDIGA IMORGON!! Sjukt skönt!!

Av Freja - 29 september 2013 20:51

Shoppade ju idag och fick med mig en vit blus från Lager157 och en T-shirt från KappAhl.

Av Freja - 29 september 2013 19:09

Av Freja - 29 september 2013 13:03

Vaknade upp med två underbara och härliga brudar idag. Vi gjorde amerikanska pannkakor, smoothie, ägg och bacon. Mmmmh de var supergott!! Nu har vi varit ute och tagit bilder och ska snart åka och shoppa. Sedan drar vi vidare till Borgeby IP och kolla match

Av Freja - 29 september 2013 09:49

Innan sommaren var jag jättenytttig och åt inte alls mycket skräp. Jag behöver börja bli det nu igen eftersom att jag inte tränar så mycket när jag är skadad. Godis, chips, glass, kakor och sånt skit ska jag inte äta längre. Så jag kör på popcorn-dieten. Man börjar med
1. Inte äta godis och skit på vardagarna
2. Ät endast på fredag och lördag
3. Sluta med att äta all sort godis och snacks och ät till exempel bara chips och choklad
4. Övergå till att bara äta popcorn

När man bara äter popcorn tappar man också suget för godis och andra sötsaker mycket lättare. Tills kommer man inte tycka något är gott. Men det tar lite tid, men när man väl har slutat med alla sötsaker så är det jättelätt.
Så nu ska jag skärpa mig!!

Av Freja - 28 september 2013 23:52

Idag vaknade jag upp ganska sent med lite huvudvärk så chillade typ i sängen och kollade lite film. Sedan kom min mormor så fikade med henne och mamma en stund. Efter det fixade jag mig och stack hem till Nellie. Så nu är jag och Becca här och vi har käkat tacos. Vi håller just nu på att göra en random film haha som kommer upp på Facebook senare

Av Freja - 28 september 2013 19:37

Igår var jag på ProCivitas insparksfest. Blev väldigt stressigt innan festen eftersom jag inte vart jag skulle va innan själva festen. Men 15 innan bussen gick så bestämde jag mig för att följa med Emma till Malmö till min barndomsvän och var där med hennes klasskompisar och brors kompisar. Riktigt trevligt och mysigt folk

Sen stack vi senare till ProCivitas och stod i en gungande varm kö haha. Men vi kom till slut och dansade sönder

Var hemma vid typ 3 inatt så sov till klockan 12

Av Freja - 28 september 2013 15:36

Gårdagens kläder. Eftersom att man skulle till en snobbskolas fest så kände man sig tvingad till att ha klänning...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards