frejjas

Alla inlägg under september 2013

Av Freja - 27 september 2013 16:48

Jeans- BikBok// Tröja- Ullared// Smycken- Ur&Penn//

Av Freja - 27 september 2013 16:46

Skön fredag idag! Gjorde mitt idrottsprov och de gick väl ganska bra. Skriver alltid extremt mycket på prov så får kramp och tar överlång tid. Men nu är det över iallfall så nu är det bara 6 prov kvar tills höstlovet.

Idag efter skolan stack Josefine, Estelle och jag till BK och fikade lite och snackade. Riktigt mysigt, man blir bättre och bättre vänner varje dag.

Av Freja - 26 september 2013 22:35

Idag efter skolan stack jag hem till Nellie en sväng och snackade och pluggade lite halvt. Har ett idrottsprov imorgon som jag vill vara grym på eftersom det är en stor del av betyget.

Jag kom på idag att det är exakt en månad kvar tills jag och Nellie lämnar kylan för att åka till värmen i Turkiet. Börjar redan längta!! Kommer blir otroligt kul

Av Freja - 26 september 2013 17:20

Känner mig supertaggad inför fredagen imorgon. Därför har idag varit en random men rolig dag haha. Imorse så var jag hos sjukgymnasten och han sa att jag har skadat mitt inte ledband och kanske mitt främre korsband vilket inte är så bra.

Men ska försöka göra övningar och se om de blir bättre

Av Freja - 25 september 2013 20:10

Jag bloggar ganska dåligt, jag vet, men är mycket i skolan nu så har inte så mycket tid att roa er. Tyvärr. Men ska bättra mig. Idag har varit en toppen/normal dag, bofink sluta en halvtimme tidigare som vanligt på ekonomi / juridiken. Vi har as chill lärare som typ inte bryr sig och kan övertalas hur lätt som helst. Haha

Jag körde utan kryckor idag. Orkade verkligen inte ha dom mer. Får typ mer ont i armarna än benen när jag går på kryckor... Men imorgon morgon så ska jag till Malmö och kolla upp mitt knä, äntligen!!

Jeans- Ginatricot // Tröja- Veromoda// Armband- Ginatricot // Ringar- Thomas Sabo//

Av Freja - 25 september 2013 12:47

Denna bilden gjorde denna tråkiga onsdag! Hahaha dör så rolig bild. Swagstrid har precis nickat

Av Freja - 24 september 2013 17:51

Hade ingen mobil under hela dagen idag eftersom jag var tvungen att laga min spricka i skärmen och min mikrofon i mobilen igen. SÅ nu kan jag äntligen prata i mobilen på riktigt för en gångs skull. Jag har därför inte kunnat svara på sms och allt annat under dagen så att ni vet så ni inte tror att jag har dissat er.


        

Av Freja - 24 september 2013 17:32

Det som är bra med hösten är att man kan använda massa sköna koftor. Allt blir så mysigt på hösten. Det dåliga är att det blir så sjukt mörkt tidigt... När man vaknar på morgonen är det helt mörkt, vilket gör att man bara vill fortsätta sova.


 

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards