frejjas

Alla inlägg den 22 september 2013

Av Freja - 22 september 2013 22:53

Har haft ont i mitt knä idag så har typ inte kunnat göra något. Har i princip pluggat hela dagen. Känner mig sjukt nöjd nu eftersom att jag har pluggat så mycket!!

Men för att göra dagen lite roligare så träffade jag Nellie nu ikväll. Hon kom hem till mig efter middagen och vi har snackat massa och kollat på 'John Tucker must die'. Härlig söndagskväll!
Så nu ska jag väl försöka sova lite för imorgon är de skola igen... Woho!

Bjuder på lite random bilder från idag

Av Freja - 22 september 2013 09:46

Skulle ju gått på insparksfest i Malmö igår med alla mina kompisar. Men såklart så skadar jag ju mig så kan knappast gå på mitt ben. Jävla skit jag som var så sjukt taggad. Så fick jag inte för min pappa .... Men de hade nog inge varit så kul att sitta i ett hörn på festen och inte kunna göra något haha. Dessutom hade jag nog skadat knäet mer..

Så igår kväll va jag hemma och kollade TV och hade ont i mitt ben. Jippi, roligaste lördagskvällen någonsin -.-

Av Freja - 22 september 2013 09:36

Jeans- Ginatricot // Linne- Veromoda// Kofta- Ullared //

Av Freja - 22 september 2013 09:34

De var riktigt kul och härligt att kolla på matchen igår. Det var längesen man kollade så det var mysigt!! Sverige vann mot Polen med 2-0, första målet var riktigt snyggt

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards