frejjas

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Freja - 4 september 2013 21:30

Asså jag har nog aldrig längtat såhär mycket till en resa, eller jo resan till Kroatien längtade jag också ganska mycket, men iallfall på höstlovet så ska jag, Nellie och hennes päron åka till Turkiet för att bada, sola, chilla och leva livet. Har aldrig varit i Turkiet så kommer bli riktigt kul, men kommer nog bli en tomat medan Nellie blir en pepparkaka haha. Förr förra året åkte jag med Nellies familj till Kroatien och det var en toppenresa så hoppas denna resan kommer bli lika rolig, om inte roligare.


Är alltid kul att åka utommlands med sina kompisar!! Nästa år vill jag åka utomlands själv med ett gäng kompisar, utan förädrar det hade varit "a dream come true". Så man får väl börja spara lite pengar redan nu till den resan om det blir nån, men det hoppas jag.


Här kommer lite underbara bilder från min förra resa med Nellan


           

Av Freja - 4 september 2013 20:34

Min mobil har varit sönder ganska länge nu. Man kan inte ringa med den eftersom man inte hör vad jag säger, så idag efter skolan lämnade jag in min  mobil på lagning. Precis innan jag skulle lämna in mobilen så var jag tvungen att gå på toa och när jag tar av mig jackan så trillar mobilenur och ner på golvet så att min skärm sprack. Typiskt!! Men men, nu är den på lagnig iallfall och ska vara därf tills imorgon eftermiddag så kommer inte kunna ha mobilen på insparken. Jag som villle ta massa bilder då, jävla skit.


Imorgon ska vi som sagt ha inspark och min klass ska vara ninja turles haha, vetifan varför men bättre än inget. Vi ska måla ss gröna och ha band för ögonen. Hoppas bara att alla målar sig eftersom annars blir de tråkigt!! Eftersom min klass är en idrottsklass så SKA VI VINNA punkt slut. För er som inte vet så lekar man massa lekar och tävlar mot de andra klasserna i årskurs 1. En gemensam grej så att man lär känna alla i klassen.


Här kommer lite tråkiga bilder på ninja turtles eftersom jag inte har min mobil så kan jag ju inte ta några bilder så sorry...


   

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards