frejjas

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Freja - 7 september 2013 17:57

Blev 1-1 i dagen match mot Rödeby, lite surt eftersom de tar lite mindre än 3 h att åka dit... Men men så går de om man spelar dåligt som vi gjorde. Så nu sitter vi på bussen påväg hem till lilla bjärred igen. Imorgon så ska jag spela match igen så där försvinner den dagen också. Men vad gör man inte för fotboll

Av Freja - 7 september 2013 17:54

Igår efter skolan så var jag med Kajsa senare kom Ellen också. Vi snackade och snackade som gamla goa tider. Senare på kvällen stack alla tjejer hem till Elin och käkade tacos. Jag åt som ett djur eftersom jag var så galet hungrig. Så jag proppade i mig massa mat och sen efteråt åt jag massa choklad. Idag mår inte min mage så bra haha. Tänker aldrig mer äta så mycket mat och godis. Aldrig. Aldrig mer.

Jag var tvungen att gå hem ganska tidigt igår också eftersom vi hade match idag. Därför kunde jag inte gå på fest iheller

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards