frejjas

Alla inlägg under december 2014

Av Freja - 27 december 2014 17:41

Köpte uggsen igår på DinSko för bara 99 kr så why not liksom?

Av Freja - 27 december 2014 16:34

Jag och Nellie åkte in till Lund idag för att kolla på Lundaspelen. Såg dock bara typ 2 matcher för vi hade missat dom andra... Men men vi stack iallafall och fikade sen på Grafiti med Fredde och Måns en stund. Så nu är jag på väg hem från Lund och ska duscha och fixa mig sen ikväll blir de partaj med underbaringarna

Av Freja - 27 december 2014 16:29

Igår stack jag till emporia med Elin Ellen och Emma för att hitta något på mellandagsrean. Dock orkade vi ute vara där så länge eftersom de var så mycket folk så stack hem till Elin ganska snabbt efteråt. Jag hann dock köpa ett par skor för bara 100 spänn.

Iallafall så spelade vi massa spel hos Elin och snackade o sånt roligt.

Av Freja - 25 december 2014 16:34

Har firat julafton dom 2 senaste dagarna. I tisdags hos pappa och igår hos mamma. Det var riktigt mysigt som vanligt och såklart så har jag ätit så mycket så jag nästan spyr. Men de är en del av julen, äta som ett svin

Av Freja - 22 december 2014 22:54

Stack till Lund idag för att fika med Emma (&Amanda) i stan. Var mysigt och satt där tills kvällen. Nu är jag hemma och ska kolla film, sen imorgon ska jag fira jul med pappa

Av Freja - 22 december 2014 22:42

I fredags var jag med Estelle och Alex efter julavslutningen, men på kvällen hängde jag med el & kaj. I lördags va jag och julshoppade lite på dagen sen på kvällen hängde jag i Bjärred och spelade julklappsspelet med tjejerna och vann lite ansiktsmasker.

Igår gjorde jag julgodis med la familia och sen på kvällen efter en del annat strul så stack jag in till Lund med Nellie för att kolla bio med Z, nedim och Alfred. Vi såg Intersteller, en slags jorden-går-under-hitta-ny-planet-film. Helt OK.

Av Freja - 18 december 2014 22:09

Trevlig dag idag, lite regnigt men trevligt! Hade sovmorgon sen efter skolan var jag hos sjukgymnasten. På kvällen stack jag till Borgeby för julavslutning med laget då vi körde julklappsleken. Jag var så sjukt grym så fick 5 paketer och är mega glad över de haha, nu kränger jag godis och kollar film för imorgon är sista dagen innan lovet

Av Freja - 16 december 2014 22:24

Har inte skrivit något sen i lördag sorry, men blev ganska utmattad av 50-års festen i lördags. Det var en grymt rolig fest med massa folk och mycket roligheter som dans sång m.m

Så dagen efter var jag riktigt mega förkyld efter två kvällar ute irad så degade bara i söndags

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards