frejjas

Alla inlägg under augusti 2014

Av Freja - 31 augusti 2014 23:15

Vaknade ganska tidigt idag av att det riktigt spyregnade, åskade och blixtrade som jag aldrig varit med om förut så har varit trött hela dagen.

Jag har städat mitt rum idag, rensat ut massa kläder från min garderob och kollat film. Har alltså degat hela dagen men nu ska jag äntligen sova för imorgon så är de måndag...

Av Freja - 31 augusti 2014 17:32

Igår stod jag kch mitt lag på loppis i Lomma hela dagen typ för att få ihop pengar till lagkassan. Var ganska kul att se alla galna loppishandlare haha. Men sen när jag kom hem så var jag ganska trött. När jag kom hem så hade vi gäster eftersom vi hade kräftskiva hemma igår. Riktigt gott de är alltså!!!

Sen stack jag hem till Ellen lite senare på kvällen och hade de sköj

Av Freja - 29 augusti 2014 17:33

Kom in på Sheinside sidan och hittade massa fina klänningar för typ bara 150 spänn. Blev kär i denna röda klänning så får de om jag kanske beställer hem denna

Denna klänningen ser också riktigt chill ut fast samtidigt modern och klassisk liksom. Mm den är snygg!!

Den hör klänning dock är också en av mina favoriter. Härlig färg. Jag borde våga köpa mer sånthär

Av Freja - 29 augusti 2014 17:11

Har varit en härlig dag idag, har bara haft 3 lektioner och slutade tidigare från svenskan så slutade 1. Stack då hem till min kusin och chilla med henne en stund. Sen drog jag in till stan för att fika med Amanda och massa andra. De var riktigt mysigt med härligt folk. Vi satt där i typ 3h och nu är jag hemma

Ska käka lite och fixa mig, sen drar jag till Bjärred på lite tjejkväll

Av Freja - 28 augusti 2014 22:35

Har börjat med fotboll i skolan idag. Första träningen. Var ändå riktigt kul träning!! Hade skola sen till typ 3 och efter skolan drog jag hem till Nellie och chillade lite där tills vår träning började. Vi hade bara massa löpning på träning, ganska kul faktiskt för då kunde jag va med nästan hela träningen.

Nu ska jag nog försöka sova för börjar 8 imorgon

Av Freja - 28 augusti 2014 06:30

Igår började jag 11 sen stack jag i h Alex till asian espresso på lunchen för soppan på skolan ser verkligen ut som spya... Efter de had jag två lektioner till sen slutade jag 4. Drog sedan direkt till jobbet för att jobba mitt absolut sista pass på min uppsägningsperiod. Så skönt att jag slipper den skiten nu hah.
Kom iallafall hem vid 10 sen var jag bänkad framför teven för att kolla Malmö matchen till Champions leauge kvalet. Vilken Malmö vann med 3-0, obeskrivlig härlig känsla

Av Freja - 26 augusti 2014 20:27

Åt på restaurangen ved i Lund där man åt massa mellan rätter vilket var utsökt!! Känns som min mage kommer sprängas nu och har lite ångest över att jag missade fysen idag haha hade behövt de. Men de är alltid trevligt att njuta lite ibland ändå. Nu beger vi oss iallafall hemåt och jag ska väl bara duscha sen kolla PH

Av Freja - 26 augusti 2014 15:41

Hade sovmorgon idag vilket behövdes!! Sen har jag bara haft 3 lektioner och nu är jag hemma. Ska dra ut på en snabb springrunda snart för att sedan åka in till lund med familjen och fira min bror genom att äta på restaurang

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards