frejjas

Alla inlägg under augusti 2014

Av Freja - 19 augusti 2014 12:09

Av Freja - 18 augusti 2014 12:49

Är på väg till sjukgymnasten nu för att köra lite rehab vilket jag har varit jättedålig på nu på senaste tiden vilket inte är så bra. Har blivit för lat på sommarlovet haha. Men nu får jag ta tag i det iallafall

Av Freja - 17 augusti 2014 20:52

Har verkligen gjort de jag älskat dom senaste dagarna, legat och kollat film 24/7. Men känner att jag har behövt de.

Nu har jag iallafall handlat godis med nellan så nu ska vi chilla

Av Freja - 17 augusti 2014 17:19

Stack in till malmöfestivalen igår med alla härliga brudar. Träffade massa annat folk där inne också och hade så grymt kul. Underbar känsla att va på malmöfestivalen. Nause som vi kollade på slutade 1 så då drog typ alla hem förutom jag och Nellie som ställde oss i kön in till klubben etage haha. Sjuka var att vi kom in så där var vi och dansade hela kvällen till 5 typ sen tog vi taxi hem. Random galen rolig natt måste jag säga

Av Freja - 16 augusti 2014 20:12

Har sovit ut idag efter sommarfotbollen, kände att de behövdes. Sen har jag bara städat ich kollat film med syrran. Nu här vi lite släktkalas för mina syskon så vi äter gott med släkten. Snart ska jag dra till Fia där ett gäng tjejer ska föra sen drar vi in till malmöfestivalen

Av Freja - 15 augusti 2014 18:29

Idag var de sista dagen av sommarfotbollen vilket Bode var riktigt skönt men samtidigt kommer man ju sakna vissa söta ungar haha. Eftermiddagen slutade i ett stort vattenkrig som vanligt så blev helt genomblöt så när jag kom hem duscha ja & byta om sen la jag mig direkt i sängen.

Ska äta nu sen ska jag va med Estelle

Av Freja - 14 augusti 2014 23:14

Försov mig 1,5 timme imorse så kom för sent till sommarfotbollen... Behövde nog verkligen sova ut haha. Var för övrigt en ganska chill dag. Efteråt stack jag hem och åt samt vilade sen var det min tur att träna fotboll. Nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova nu, så godnatt

Av Freja - 13 augusti 2014 17:04

Så grymt trött som vanligt idag efter jobbet. Var dock en lite roligare dag idag och bättre väder. Nu är jag hemma och har ätit, Amanda kommer hit snart sen drar vi till träningen

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards