frejjas

Alla inlägg under juli 2014

Av Freja - 31 juli 2014 11:42

Var så mycket mys igår och lite crazy på tjejkvällen. Men se tyvärr tvungen att gå hem ganska tidigt för att jag skulle jobba idag. Så sitter just nu på jobbet

Av Freja - 30 juli 2014 13:51

Kollade på den nya populära filmen 'Endless love' igår. Trodde verkligen inte jag skulle gilla den, trodde den skulle vara en sån dryg romantisk film som man somnade av men nä det var den verkligen inte. Blev kär i den filmen, speciellt för att båda skådespelarna är grymt snygga!! Den är faktiskt en värdig film att se

Av Freja - 30 juli 2014 13:34

Gick upp strax efter 6 idag för att jobba... Men det var värt de för var klart vid halv 1 och sen stack jag och lunchade med pappa. Så nu sitter jag på bussen hem lite rikare och lite mättare.

Ska umgås med Ellen sötis och sen ikväll blir de tjejkväll

Av Freja - 29 juli 2014 15:18

Mådde inte så bra igår så jag var ändå ganska skönt att det blev så att jag la vid poolen hela dagen istället.
Idag var jag hos sjukgymnasten imorse och tränade. Skulle egentligen jobba efteråt men pallade inte haha. Så nu ligger jag vid poolen igen och mormor och moster är här. Ska träffa Ellen sen ikväll också så ska bli mys. Sen får jag försöka jobba imorgon istället

Av Freja - 28 juli 2014 16:03

Igår degade jag med Nellie hela dagen. Vi stekte vi poolen och badade. Sen drog vi till barsebäckshamn och käkade världens godaste glass

Av Freja - 28 juli 2014 12:11

I helgen skulle jag ha jobbat men pallade inte jobba efter fest så de blev bara fest och sen har jag degat dagen efter.

Av Freja - 25 juli 2014 18:39

Stack ju och gymmade idag sen chillade vi vid poolen till 4 drog sedan hem. Så nu är jag helt slut, av både värmen och all träning... Så ligger i sängen däckad och väntar på maten

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards