frejjas

Alla inlägg under januari 2015

Av Freja - 30 januari 2015 11:22

Av Freja - 30 januari 2015 11:18

Igår hade vi fotboll på morgonen sen hade vi håla i typ 3h så jag Jenny, Linnea och Alex stack in till stan. Jag köpte lite utklädnad och sen åt vi lunch på inkognito. Riktigt mysigt fik som jag aldrig har varit på innan, but I love it!!!

Hade dock en lång eftermiddag och slutade 4 så var hemma 5 och sen en timme senare så stack jag på fotbollsträningen i kylan

Av Freja - 27 januari 2015 22:23

Var en trött dag idag men ändå bra för slutade klockan 2. Men såklart var jag tvungen att skriva min inlämning hela eftermiddagen tills fysträning med laget på kvällen. Så är ganska trött nu och känner redan att jag kommer få träningsvärk imorgon...

Ska kolla lite serie nu sen ska jag sova, nattinatt

Av Freja - 26 januari 2015 21:44

Slutade tidigast idag klockan 1. Så stack hem direkt för att skriva på min inlämning vilket jag har gjort i princip hela eftermiddagen

Av Freja - 25 januari 2015 22:42

Hade jättetrevligt hemma hos cassan igår. Mycket nytt folk vilket var kul!! Jag och paow var nog hemma runt 3 sen somnade vi direkt, dock gick vi upp typ vid 9 idag för att ta bussen så nu är jag grymt trött men vill inte sova haha. Får väl kolla på nån film först sen däckar jag nog, så godnatt

Av Freja - 24 januari 2015 17:01

Stack till Nova idag med Nellie, vi hittade inte så mkt bara lite trosor och present till Cassandra som ska har fyllt 18. Nu är jag på väg till mamma för att fira min köra mormor och sen drar jag till Bjärred igen för partaj

Av Freja - 24 januari 2015 12:42

   

Av Freja - 24 januari 2015 12:37

Gud vad snabbt veckan har gått, har inte hunnit göra så mycket förutom att plugga massa matte och tränat. Hade ett stort matte i torsdags nämligen som gick sådär. Menmen nu är de över iallafall men har fortfarande massa annat att plugga.

Igår var de fredag och då stack jag och tjejerna i min klass ut på kvällen och åt på Viggos. Grymt gott må ja säga!! Hela kvällen var mycket trevlig o när jag kom hem somnade jag direkt

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards