frejjas

Alla inlägg under januari 2015

Av Freja - 12 januari 2015 22:09

Shit de är fortfarande askallt o blåser megamkt, så lever i min stora vinterjacka för tillfället...
Idag är de måndag iallafall och jag har gått i skolan såklart. Efter skolan stack jag o fikade med Emma o Jenny en snabbis i stan. När jag kom hem stack ja till gymmet o träffade Jenny där. Jag körde ben/rehab o sen körde jag o Jenny lite mage tillsammans. Så känner att jag kommer ha träningsvärk imorgon

Av Freja - 11 januari 2015 14:42

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge men har inte hunnit nu på lovet. De har hänt så massa kul.

Mellan jul och nyår så hade vi pexfest, tog dock inte så många bilder

Har fikat med bror

Hängde med mitt gang från klassen två dagar, vi kollade då lite lundaspelen och åt på Vespa

Sen var de ju nyår, då va jag i Bjärred med Kajsa o Ellen först sen stack vi till hjärup och till sist slutade de i Lund

Dagen-efter-nyår-häng

Har både gymmat och kört bodypump med nellan

Sen har jag varit på sestriere fest. På sportlovet ska ju vi åka till sestriere o åka skidor ett gäng, så därför har vi lite upptagningsfester till de

Sen har jag varit hos både mormor och morfar o hälsat på

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards