frejjas

Alla inlägg under november 2014

Av Freja - 26 november 2014 21:58

Började 11 idag vilket var de bästa på hela veckan, brukar aldrig ha sovmorgon så de var perfekt!! Slutade dock klockan 4 med ett spanska prov som gick sådär. Orkade verkligen inte bry mig så de får gå som de går :))

Efter stack iallafall jag och Nellie till Nova för att försöka hitta grejer till utklädnadsfesten som är på fredag men vi hittade inget...

Nu sitter jag såklart framför teven och kollar Malmö- Juventus. Riktigt kul att kolla på, dock ligger Malmö under

Av Freja - 25 november 2014 22:40

Tog brun utan sol i ansiktet och färgade mina ögonfransar och ögonbryn idag. I och med att jag aldrig orkar sminka mig så är de en perfey naturlig look med dessa tre grejerna, så slipper man sminka sig. De är jättelätt och göra och har köpt allt på H&M

Av Freja - 24 november 2014 20:07

Av Freja - 23 november 2014 20:06

Köpt en kaffemugg fast jag dricker inte kaffe så ska ha den som temugg haha. Men är iallafall jättenöjda över den. Kostade bara 80 kr, köpte den av en kompis företag

gym

Av Freja - 22 november 2014 23:00

Stack till gymmet idag med nellan och körde en snabbis sen har jag bara legat och kollat serie fast jag var tvungen att plugga men pallade verkligen. Men nu är jag hos Elin med kaj och el, så vi har en liten mini-spa kväll

Av Freja - 22 november 2014 12:38

Igår så stack jag hem till Malin efter skolan och tog de lugnt med henne. Vi åt dessutom tacos, min favoritmat. Älskar de. Hade kunnat leva på de.
Men iallafall så stack jag direkt till Bjärred lite senare och hängde med bjärredtjejerna. Vi spelade kort och sånt, var jättemysigt

Av Freja - 20 november 2014 20:22

Tränade fotboll imorse och sen gymmade jag hos sjukgymnasten efter skolan så är ganska trött nu och kommer ha megaträningsvärk imorgon... Nu har jag bara kollat film och degat hela kvällen och ska sova snart för är megatrött

Av Freja - 19 november 2014 22:49

Va ledig idag, så skönt. Men har bara städat och pluggat typ... Nu kollar jag film sen måste jag snart sova

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards