frejjas

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Freja - 8 juli 2014 20:38

Tog ett snabbt dop i poolen när jag kom hem för jag var så sjukt varm. Sen var jag tvungen att sticka till gymmet för att köra rehab. Blev riktigt lökig så de var najs!! Nu har jag käkat subway och chillar hos nellan som har kommit hem från Italien nu

Av Freja - 8 juli 2014 17:02

Jobbade till 1 idag så stack sedan snabbt inom Nova för att se om jag hittade något till min och Elins födelsedagsfest på fredag. Så efter 1h hittade jag den perfekta klänningen på Bikbok och så hittade jag en liten present till Elin :))

Av Freja - 8 juli 2014 15:08

Älskar massa små ringar överallt som inte ser allt för uppklätt ut utan lite mer casual. Det kan göra en tråkig outfit så mycket mycket finare ut. Tyvärr har jag inte sånna själv men ska införskaffa mig de:)))

Håliga, söndriga jeans älskar jag. Har ingen aning varför men de ser liksom chill ut fast de är modernt på nått sätt.

Sandaletter har hg egentligen aldrig gillat, men denna sommaren fick jg upp ögonen för dem. Älskar denna modellen!! Vill ha sånna i rosa för dem kan man ha istället för flip-flops som ser så slappt ut. Har också blivit lite sko beroende så dessa skorna måste jag köpa

Ett par vanliga Levis shorts gör en hel outfit. Man kan bara ha dem shortsen och en anlig basic tröja med ett par converse typ så ser man skitsnygg ut. Mina är dock så himla tighta så är inte så sköna att använda

Av Freja - 8 juli 2014 07:28

Jag vet att jag suger på att blogga nu men är bara för att jag är så trött när jag jobbar, tränar, äter.... Så nu är jag på väg till jobbet igen för att jobba till 1 typ


 

[Bild]

Linne- Ginatricot// Byxor- Veromoda// Tjocktröja- Lindex// Skor- DinSko

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards