frejjas

Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Freja - 7 augusti 2014 20:06

Vaknade tidigt imorse för att åka till Ullared med familjen och familjekompisar. Så hela dagen har vi gått runt där och shoppat. Nu är vi klara och är vid våra husvagnar där vi ska sova inatt haha. De är väldigt trångt så hoppas jag överlever natten.

Har shoppat en del så bilder kommer sen men här är lite av de jag har köpt

Av Freja - 7 augusti 2014 09:27

Byxdressen hittade jag på Bikbok på rean för 150 kr

Dom här, världens skönaste stretch jeans, köpte jag på Ginatricot för 300 kr

Av Freja - 7 augusti 2014 09:23

Shoppade som sagt med Becca och Nellie i tisdags. Jag köpte ett par svarta jeans och en rosa byxdress, är riktigt nöjd över dom köpen. På kvällen hade vi riktigt jobbig fysträning och sen efter de drog vi direkt till Becca eftersom vi skulle sova över där. Sen kom de lite mer folk dit så kvällen slutade inte för ens 5 och sen dagen efter vaknade vi kanske 11 och drog till donken för att käka frulle.

Jag, Nellie och Becca stack sedan hem till mig och badade, där spenderade vi i princip hela dagen tills träningen började. Så de var väl de jag har hunnit göra

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards