frejjas

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Freja - 19 september 2013 22:17

Skön skoldag idag. Efter skolan var det plugg som gällde som vanligt! Var tvungen att plugga spanska eftersom vi har typ prov på de imorgon. Dock så har jag inte pluggat så mycket haha.... Hade fotbollsträning sen så ja

Hade ingen bra dag idag utseende mässigt

Av Freja - 19 september 2013 17:13

Det har ännu en gång kommit en ny uppdatering på iPhone, men denna gången är det en stor skillnad. Hela "temat" på apparna har förändrats. Det liknar mer en samsung. Jag tycker dock det är coolt eftersom jag gillar allt som är nytt fräscht och anorlunda. Känns som man har en helt ny telefon då. Så just nu håller jag på att uppdatera den och än så länge har den hållt på i en timme... Ledsamt att det ska ta sån tid. Har svårt för att leva utan min mobil


 Så ett tips är att uppdatera sin iPhone om man är sugen på lite nytt och trött på det gamla


 

Av Freja - 19 september 2013 17:05

Min nya favoritlåt. Är riktigt skön på HÖGSTA VOLYM!


Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards