frejjas

Alla inlägg under september 2013

Av Freja - 18 september 2013 07:41

Har börjat kolla på en ÖVERGRYM SERIE, vilket inte är så bra eftersom då skiter jag i studierna och kollar serie 24/7. Serien heter Mistresses och är gjord av samma person som har gjort gossip girl så om ni gillar gossip girl kommer ni att älska denna serien!!

Det är sjukt många underbart snygga killar i denna serie också

Av Freja - 17 september 2013 18:11

Tröja- Hollister // Jeans- Ginatricot // Klocka- Ullared

Av Freja - 17 september 2013 18:08

Fick sluta en kvart tidigare idag JIPPI, men de hjälpte inte så mycket eftersom fick vänta på bussen i 40 minuter....

Nu är jag iallfall hemma och har käkat, så ska försöka plugga lite innan träningen

Av Freja - 16 september 2013 15:17

Min favorit VS är Pure Seduction. Men jag älskar också Pure Daydream. VS bodysplash är faktiskt inte så dyra. Dom luktar gott och har ett bra pris

Av Freja - 16 september 2013 14:57

Hade sjukaste skönaste dagen idag. Började 10 och slutade 1. Hade bara 2 lektioner eftersom vår sista lektion blev inställd. Så nu sitter jag hemma och kollar film. Ska snart hem till Nellan och senare ikväll blir det träning

Tröja- Ginatricot // Jenas- BikBok// Skärp- NewYorker // Jacka- KappAhl // Skor- Sportamore.com

4-2

Av Freja - 16 september 2013 14:47

Vann matchen mot Böljan igår tack vare Astas mat haha. Det blev 4-2. Det börjar bli ganska drygt att spela A-lags matcher när man bara får spela 20 minuter typ ...

Av Freja - 15 september 2013 12:59

Imorse vid 10 dömde jag en match som flickor i ålder 9 spelade. Jag hade dom tjejern i sommarfotboll så de var lite kul att döma.

Nu har mitt egna lag match och idag laddar vi upp tillsammans. En i vårt har lagat jättegod mat till oss alla så nu är vi redo att krossa böljan

Av Freja - 14 september 2013 23:09

Direkt när jag kom hem från stan så kom det gäster hem till oss för att fira mig och alla mina syskons födelsedag. Lite sent kalas eftersom alla fyller år på sommaren, men bättre sent än aldrig. Så hela släkten kom iallafall hit och vi käkade gott idag igen. Äter som en galning nu för tiden

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards