frejjas

Alla inlägg under september 2013

Av Freja - 3 september 2013 18:01

Längsta skoldagen idag, drygt. Men de gick ändå ganska snabbt idag eftersom vi slutade 1 h tidigare. Nu är jag hemma och håller på att plugga för fullt, har fått ganska mycket läxor nu.... Så jag skiter i träningen idag eftersom jag har mycket grejer jag behöver göra och min kropp är riktigt trött. Det blir så när man tränar 9 gånger i veckan sen + matcher.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Freja - 3 september 2013 06:42

Igår spelade vi match mot Ängelholm. Vi spelade riktigt bra i andra halvlek som vanligt, men förlorade såklart. Vi låg under med 3-1 i andra halvlek och sen lyckades vi göra 2 mål till så de stod 3-3 tills de var 10 sekunder kvar och jag råkar tappa bollen så att dom kan göra ett inlägg och mål.... Så jävla dumt!!

Jag gjorde iallafall ett mål och en asist. Det var bra!

Av Freja - 2 september 2013 17:06

Min enda sovmorgon hade jag idag, skönt! Var ganska rolig skoldag idag faktiskt för vi hade roliga 3 lektioner. Men nu är jag hemma och fixar lite. Ska snart käka middag också eftersom vi har match ikväll klockan 7 mot Ängelholm. Idag är de vinst som gäller förfan!!!

Av Freja - 1 september 2013 23:01

Köpte ett par höstskor på skopunkten idag för 399 kr. Hade svårt för att välja men lyckades bestämma mig för dessa. Dessutom gick jag med mig ögonbrynsplockare från Ginatricot för 20 kr och ansiktskräm för 80 kr på H&M.

Av Freja - 1 september 2013 22:57

Har haft en toppendag idag på emporia med världens bästa kompis!! Kom dit på eftermiddagen och gick runt lite. Vi hittade inte så jättemycket vara lite smågrejer. Tycker att höstens kollektioner inte är alls lika snygga som de brukar. Finns typ inget fint och alla kläder är typ svarta eller vinröda.

Av Freja - 1 september 2013 20:11

Av Freja - 1 september 2013 14:47

Var ju hos Olle igår på partaj. Dansade mycket och snackade. Jag och Nellie stack typ hem vid 2 och somnade inte förens halv 4. Imorse vaknade vi runt halv ett sen stack jag hem och duschade och fixade mig snabbt. Nu sitter jag och Nellie på tåget påväg till emporia för att shoppa.

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards