frejjas

Alla inlägg under september 2013

Av Freja - 14 september 2013 23:05

Klänning- Holland // Tröja- Ginatricot // Väska- Accent // Skor- Skopunkten

Av Freja - 14 september 2013 23:01

Köpte inget idag när vi va i stan. Försöker spara mina pengar till Turkiet- resan då jag hade tänkt att shoppa loss. Nellie köpte däremot ganska mycket

Av Freja - 14 september 2013 12:40

Håller på att städa mitt rum nu och lite sånt. Snart ska jag duscha och fixa mig för jag ska senare dra in till stan i Malmö med Nellie och shoppa lite

Av Freja - 14 september 2013 09:49

Hade jättemysigt igår med kusinerna. Snackade om gamla minnen och barnprogram haha. Jag och Malin började också kolla på filmen Studen festen. Riktigt rolig film haha

Av Freja - 13 september 2013 13:41

Hade det jättestressigt imorse och hann precis med bussen halv 8. När jag och Elias kommer till skolan så ser vi att vår 2 h lektion är inställd så vår nästa lektion började inte förrens 10, JIPPI.... Kul att slippa lektionen, men segt att vara i skolan i 2 h utan lektion. Fredagen den 13:onde, otur.

Så har bara haft idrott och spanska idag. Slutade för 40 minuter sedan så nu sitter jag och kollar film medan jag väntar på min kusin. Ska fira min lilla kusin idag så

Jeans- Cubus // Linne- Spanien // Kofta- Ginatricot // Skärp- NewYorker

Av Freja - 12 september 2013 21:11

Idag blir de en jättedålig outfit bild igen. Men har ingen rolig outfit på mig eftersom att jag bara tog något snabbt imorse. Råka försova mig 1 h imorse. Hemskt!! Hann inte sminka mig eller käka frukost. Så är de när man är trötter.

Efter skolan hade ja fotbollsträning som vanligt. Ganska rolig träning idag då jag var taggad

Av Freja - 12 september 2013 15:37

Av Freja - 11 september 2013 22:35

Rolig dag idag som vanligt! Min klass blir bara bättre och bättre.

Idag gick jag lite tidigare från skolan för att åka till Förslöv för att spela Skånelagsmatch mot Halland. Det gick sådär för mig helt OK, men jag var lite off. Vi vann iallafall matchen med 3-1, underbart!!

Nu ligger jag i sängen och ska försöka få lite sömn innan skolan börjar igen 10 i 8... JIPPI

Blev en snabb outfitbild på skolan idag, sorry sorry ska bättra mig

Rött = Skåne FFS

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards