frejjas

Alla inlägg under juli 2013

Av Freja - 28 juli 2013 09:32

Nu sitter jag på bussen påväg till Kungsbacka för att spela match mot Kungsbacka haha. De är lite drygt att åka såhär långt tidigt på morgonen man blir lite seg men sånt är livet...
Efter matchen ska laget stanna på nån restaurang och kolla på EM-finalen mellan Tyskland och Norge, så de kommer bli mysigt.

Av Freja - 28 juli 2013 09:19

Orkade inte blogga så mycket igår eftersom jag inte orkade göra något igår haha. Så ibland behöver man bara ta de lungt och chilla. Var väldigt trött efter två utekvällar i rad så jag pallade inte sticka till strandfest. Igår kollade jag bara på film och sen stack jag hem till Nellie för att klappa och ge hennes katter mat. Eftersom jag inte gjorde något under dagen så var jag rastlös på kvällen så vid 10 gick jag ut och tog en promenad, FYFAN vad skönt de var. Det var riktigt varmt, kvavt och mörkt och mysigt...

Av Freja - 27 juli 2013 14:32

Festen hos louise igår var som vanligt rolig, men den kunde ha varit roligare. Men jag hade iallfalla otroligt kul ändå och träffade massa som man inte hade sett på länge, trevligt.

Av Freja - 26 juli 2013 20:42

Nu har jag fixat mig och gjort klart de sista, snart drar jag till LOL B och sedan drar vi vidare till Lojjs. Jag är väldigt trött efter igår så jag hoppas att jag orkar haha

Av Freja - 26 juli 2013 17:32

När jag kom hem idag så stack jag direkt till louise och käkade pannkakor. Vi lirade lite fotbollstennis också med hennes bror och hans kompisar. Och jag hade turen att vinna. Sen har de ju varit så kvavt hela dagen idag så vi badade i louise pool också. Riktigt skönt!!

Nu har jag duschat och ska snart käka middag, sen ikväll blir de fest

Av Freja - 26 juli 2013 17:19

Hade de mycket trevligt igår med roligt folk. Vi snackade, dansade och sjöng hela natten lång så jag somnade inte förrens halv 6. Imorse vaknade jag vid 12 så då stack jag och louise hem i värme.

Av Freja - 25 juli 2013 20:36

Nu har jag duschat och ätit lite snabbt och sitter på bussen me louise till Eslöv. Vi ska dit och träffa lite folk, kommer väl bli mys hoppas jag. Vi spenderar natten där också så hoppas de kommer bli en rolig kväll

Av Freja - 25 juli 2013 20:32

Idag stack jag upp till IP med Jenny och spelade lite fotboll. Kände att jag behövde träna lite. Senare på kvällen hade jag vanlig fotbollsträning också, vilket var ganska jobbigt eftersom de var så varmt...

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards