frejjas

Alla inlägg under juli 2013

Av Freja - 12 juli 2013 17:19

Imorse kom Nellie till mig sen drog vi till Barsebäckshamn och träffade killarna. Vi vågade inte hoppa i vattnet så vi solade mest och doppade oss lite.

Nu är jag hemma och har duschat och fixat mig. Ska snart till Nellie för att käka middag med Nellie och Lukas

Av Freja - 12 juli 2013 01:29

Älskar denna låten, min nya favoritlåt. Envy- Am I Wrong

Lyssnar väldigt mycket på dessa låtarna nu för tiden så jävla härliga och sköna!! Sommarlåtar. Varje gång jag hör en låt brukar jag få sånna minnen från när jag hörde dessa låtarna innan.

Av Freja - 12 juli 2013 01:12

Efter jag käkade middag hos våra grannar så stack jag till bjärred för att träffa mina underbara bjärredsbrudar och killar. Vi snackade mycket och spelade eftersom de var längesen vi träffades. Nu har vi gått hem till louise eftersom de var mycket mygg ute

Av Freja - 12 juli 2013 01:09

Efter jag hade lirat fotboll med Nellie, Elias och Lukas så stack jag ut och sprang ungefär 5,5 km. Kändes riktigt skönt efteråt, men var jobbigt med värmen. Älskar att träna

Av Freja - 11 juli 2013 15:07

Idag har jag legat och solat och badat hel dagen. Har försökt att läsa boken 'Jag är Zlatan Ibrahimovic' i ett år nu men suger på att läsa så har aldrig pallat läsa klart den.

Nu ska jag iallafall till IP för att lira lite fotboll med Nellie, Elias och Lukas

Av Freja - 10 juli 2013 23:45

Är påväg hem nu från bion med Nellanpellan. Jag käkade och sånt hos Kevin med brudarna innan, och killarna. Det var faktiskt riktigt roligt måste göras om. Jag stack ganska tidigt eftersom jag skulle kolla på bio med Nellie.

De är alltid trevligt att vara med Nellie så de var underbart kul!! Dock sög filmen. Den får 1 av 5 stjärnor... Var typ en porr och drogfilm utan handling

Av Freja - 10 juli 2013 18:01

När jag kom hem från Danmark stack jag ut och sprang 4 km. Hann inte mer eftersom jag skulle med bussen till Lund. Nu sitter jag Ellen och Louise på centralen för att ta tåget till Malmö. Ska ha grillkväll i Malmö hos Kevin.

Lite senare kanske jag och Nellie ska kolla på Spring breakers på bio i Malmö. Men får se hur kvällen blir

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards