frejjas

Alla inlägg under augusti 2013

Av Freja - 21 augusti 2013 21:47

Gud vad allt är stressigt! Gymnasiet har typ bara börjat och jag är redan stressad och hinner inte med. Det är typ bara skola, äta, fotboll och sova. Idag stack jag iallfall till Hessleholm direkt efter skolan eftersom jag hade skånelagsträning, då vi spelade match. Jag hade riktigt ont i mina vader så kunde typ inte springa något, men gick okej ändå.

Nu har jag typ precis kommit hem och ska nog sova nu eftersom att jag är sjuuuukt trött och ska gå upp tidigt imorgon då vi ska ha vår första fotbollsträning

Dagens outfit blev en snabbis, ursäkta mitt dåliga bloggande

Av Freja - 20 augusti 2013 22:09

Idag kom jag hem ganska sent efter skolan slutar alltid sent på tisdagar... Men jag stack iallfall till IP sen när jag hade käkat med Nellie och sköt lite skott. Vi hann inte så mycket för sen skulle hon på fysträningen, så då stack jag ut med Kajsa och Ellen och latja lite med bollen. Mysigt! Vi snackade om våra nya klasser såklart och kollade på Idol.

Av Freja - 20 augusti 2013 19:02

Det var lite segare dag idag eftersom vi hade så många lektioner. Tisdag är vår längsta dag! Så jag hoppas imorgon kommer bli lite roligare. Vi har lite grupperingar i vår klass nu eftersom de är så många som känner varandra sen innan, så jag hoppas de ändrad snart

Blev typ ingen bra outfit bild idag så de här får duga

Hmm

Av Freja - 19 augusti 2013 18:12

Första dagen i gymnasiet idag som sagt! Jag fick en riktigt bra klass tror jag med typ bara idrottare. Vi är 11 tjejer och 21 killar vilket ändå är ganska skönt för tjejer kan vara jobbiga ibland, eller vissa kan vara jobbiga iallfall haha. Jag kände typ redan tre stycken i min klass så de är skönt. Schemat var också toppen förutom att jag måste gå upp jättetidigt på tisdag, onsdag och torsdag....

Men men nu är jag trött och ligger och vilar upp mig inför träningen dom börjar snart. Gaaaash jag tyckte första skoldagen var kanon

Av Freja - 19 augusti 2013 15:26

Tröja- Tommy Hilfiger (USA) / Jeans- BikBok / Skor- Dinsko / Klocka- Ullared / Armband- Ur & Penn / Jacka- KappAhl

Av Freja - 18 augusti 2013 22:27

Efter shoppingen idag stack jag till bjärred och käkade köpemat IGEN med mina bjärredsbrudar. Sjukt mysigt att träffa dom nu dagen innan vi går åt olika håll på gymnasiet. Vi snackade typ och gjorde en random musikvideo, haha

Av Freja - 18 augusti 2013 19:12

Av Freja - 18 augusti 2013 17:42

Mina nya bajbs från Dinsko för endast 200 kr. Hoppas de inte blir för kallt nu bara vill kunna använda dom

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards