frejjas

Alla inlägg under augusti 2013

Av Freja - 11 augusti 2013 15:12

Tröja- Lager 157 / Jeans- Ginatricot

Ska snart sticka upp till IP med Nellie för att fixa lite grejer inför sommarfotbollen nästa vecka som vi ska vara sommarfotbollsledare för.

Av Freja - 11 augusti 2013 13:37

Igår var de matchdax. Vi mötte Stattena på bortaplan vilket gjorde att de typ tog hela dagen. Vi vann med 4-1 vilket är fett grymt!! Jag älskar fotboll de är riktigt kul, och speciellt när man vinner.
Efter matchen vid 6 ungefär skyndade jag mig till mina kusiner eftersom dom har fyllt år så var de lite kalas där. Väldigt mysigt att träffa släkten igen, de var ett tag sen! Var väl inte hemma förrens 12 inatt, så de var en stressig och full dag igår

Av Freja - 10 augusti 2013 10:09

Efter jag köpte en hjälm igår så stack jag och Nellie hem till mig och badade i min pool och snackade, riktigt mysigt. På kvällen hade vi kräftskiva med lite gäster men senare stack jag hem till Nellie och vi åt mycket gott och kolla film. Jag blev proppmätt

Av Freja - 9 augusti 2013 17:10

Tjatja, Nellie här!
Vill bara berätta lite om Freja eftersom att detta är hennes blogg.

-Freja är en söt liten flicka. För ett tag sedan så var hon väldigt blyg. Men hon har blivit bättre på det och har inget problem att prata med folk, med lite alkohol ofc!
Men på insidan är hon en helt fantastiskt person ska ni veta! Hon är min allra bästavän! Jag fastnar för människor med humor framför allt.. och det har Freja. Hon är den sjukaste personen jag känner, skattar alltid med henne!

Hon är fullt med energi, så hon MÅSTE röra på sig jämt! Man kan ligga och chilla med en film typ, sen kommer hon och typ "kan vi inte gå ut" "kan vi inte spela fotboll" "ska vi springa". Ibland kan hon bli för mycket .. Speciellt om man är så jävla trött.

Hon äter som en häst!
Men med en sådan energi som hon har, behövs det! Mina föräldrar lagar alltid extra mycket mat när Freja kommer på besök, för det brukar gå åt 3 portioner till henne.

Där fick ni lite fakta om Freja. Hope U like it. Puss /Nellie

Av Freja - 9 augusti 2013 12:46

Igår efter träningen stack jag ut med Kajsa, Bella och Emma. Vi åt gott och snackade, riktigt mysigt!! Har alltid kul med dessa gullegrisar

Av Freja - 9 augusti 2013 11:36

Är påväg in till Lund nu lite snabbt för att köpa hjälm till mig eftersom min min gamla moppehjälm blev stulen. De är faktiskt svårt att hitta en bra hjälm dessutom till bra pris, men ska försöka skynda mig så jag hinner njuta av de fina vädret med Nellie sen. Eftersom min gamla blev stulen så är jag nu tvungen att betala den nya hjälmen själv, och jag är ganska snål. Pallar verkligen inte lägga 3000 kr på en hjälm haha...

Av Freja - 8 augusti 2013 20:07

Hade träning idag som vanligt, men de var tråkig träning idag. Eftersom vi hade tränat och spelat mycket match fick vissa ha en lugn träning och typ bara skjuta skott... Men men de är bättre än inget

Tog bilder istället

Av Freja - 8 augusti 2013 15:20

Nu ska jag hem till Bella och träffa Kajsa, Elin och Emma. Har inte träffat dom på länge så kommer blir awesome!!

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards