frejjas

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Freja - 18 september 2014 21:37

Bokade resa till Sestiere, Italien förra veckan med mina kompis. Shit var lite osäker med om jag hade råd men sen tyckte jag att en skidresa till Italien på sportlovet med polhem och katte kommer bli så sjukt roligt. Är redan taggad typ bara 140 dagar kvar!!!

Av Freja - 18 september 2014 18:20

Hallojsan är ganska pigg idag för jag gick o la mig tidigt för att jag skulle upp tidigt idag och ha fotboll. Överlag har de varit en chill dag förutom att vi hade SO-analys som jag kunde allt till men ändå failade.... Så ledsen över de för va sjukt taggad!!

Men men, efter skolan fikade jag i h Alex lite snabbt på espresso house sen skjutsade han mig till sjukgymnasten. Jag körde ett tungt pass vilket känns gött nu efteråt. Tror jag ska sticka till fotbollsträningen nu och chilla lite, men har fortfarande lite ont i halsen

Av Freja - 18 september 2014 17:27

Igår hade jag fotboll på morgonen sen håla sen matte och sen håla i 3h så jag och Alex sket i sista lektionen och stack hem till han runt 1 o chillade istället. Var typ hemma runt 5 sen och då var jag helt slut så gick ut med hunden o sen kollade film. Somnade sen ganska snabbt haha

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards