frejjas

Alla inlägg under maj 2013

Av Freja - 9 maj 2013 22:55

Sprang ungefär 5 km idag efter jag kom hem. Kändes riktigt skönt. Det var längesen jag sprang, så de behövdes.

Nu är jag fett trött så jag ska nog bara kolla en film sen ska jag sussa för jag ska upp tidigt imorgon.

Av Freja - 9 maj 2013 17:43

Så jävla härlig seger idag!! Dock spelade jag inget men de var kul ändå. Därför ska jag ut och springa sen när jag kommer hem om typ 2h.

De är dock lite dålig stämning på bussen nu. Jag nitade Astrid i facet. Pallade inte med henne. Hon får skylla sig själv

Av Freja - 9 maj 2013 17:43

Så jävla härlig seger idag!! Dock spelade jag inget men de var kul ändå. Därför ska jag ut och springa sen när jag kommer hem om typ 2h.

De är dock lite dålig stämning på bussen nu. Jag nitade Astrid i facet. Pallade inte med henne. Hon får skylla sig själv

LOL

Av Freja - 9 maj 2013 11:45

Jag spelade inte match igår, jag var tydligen inte uttagen haha. Så jag tränade igår istället. Men matchen blev 2-2 iallafall.
Nu sitter jag i minibussen påväg till Falkenberg för idag SKA JAG SPELA MATCH! Så då siktar vi på vinst

Av Freja - 8 maj 2013 16:21

Har varit fett trött hela dagen. Somnade typ på NO lektionen, haha. Men jag börjar bli lite piggare nu för jag käkar. Ska spela match klockan 7 ikväll så det gäller att ladda upp ordentligt!!

Av Freja - 7 maj 2013 18:08

Efter skolan så stack jag och mitt gäng, haha, till löddesnäs och lirade lite basket och lyssna på musik. Sen efter de satt vi typ bara och snackade en stund , fett najs !!
Nu har jag precis kommit hem och duschat efter en lökig dag och ska nog börja plugga inför mitt hemkunskapsprov imorgon. Jag är så köööörd

Av Freja - 7 maj 2013 12:32

Vi förlorade tyvärr igår, JÄVLA SKIT!! Blir så himla lack på det, vi hade fan kunnat vinna. Allting va bara så himla konstigt
Jaja, vi vinner väll på onsdag

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards