frejjas

Alla inlägg under maj 2013

Av Freja - 20 maj 2013 16:34

FML

Av Freja - 20 maj 2013 15:08

Mina ögonbryn blir typ bara svartare och svartare för varje minut känns det som, haha. Jag pallar inte så fullt de är...
Idag hade jag också nationella i matte muntligt och de gick lika dåligt som mina ögonbryn, katastrof. Haha det pinsamma var att jag började böla efteråt eftersom jag inte kunde ett skit. Haha pinsamt, men men jag skyller på att jag har mens

Jag får ta ut all min ilska på matchen ikväll

Av Freja - 19 maj 2013 23:13

FYFAN vad bra Sverige är som vinner finalen med 5-1. Sverige är bäst i världen på ishockey. Går och lägger mig med en lycklig känsla i nu

Nu tänker jag inte på mina ögonbryn längre för att SVERIGE ÄR BÄST PÅ ISHOCKEY

Av Freja - 19 maj 2013 21:20

Idag vann vi matchen med 4-0 SÅ JÄVLA GÖTT!! Har börjat få tillbaka glöden för fotboll nu, känns riktigt bra.

Något som är lite mer sorgligt är att jag skulle göra mina ögonbryn lite mörkare typ ljusbrunt, så hade jag i färgen för länge ochdet blev typ svart!! Wääää, jag har panik ser fett fult ut. Så nu ska jag tröstäta lite glass till VM-finalen

Av Freja - 19 maj 2013 01:07

Vi pallade inte kolla klart på Eurovision så vi stack till basketplanen och träffade annat folk. Vi snackade och lira lite basket, lite mysigt. Men nu är jag hemma och ska snart sova eftersom jag ska spela match imorgon, så puss&kram och godnatt

Av Freja - 18 maj 2013 21:51

Sitter hos bellis nu och myser med mina töser. Vi har precis käkat köttfärspaj och kladdkaka så är fett mätt nu

Av Freja - 18 maj 2013 18:16

Tjo folket idag har jag typ för första gången solat, och såklart somnade jag i solen och brände mina ben haha. Så typiskt mig. Jag har iallafall blivit lite brunare idag. Men man blir riktigt trött av att sola tyvärr

Vid fyra tiden duschade jag snabbt sen stack jag till center syd och köpte föddelsedagspresent till Bella med Elin och Ellen. Eftersom Bella fyller imorgon så ska vi fira Bella idag med att käka middag och mysa hos henne, kommer bli riktigt mysigt

Av Freja - 18 maj 2013 16:48

Var ju på fest igår med Nellie, och deras hus var helt sinnessjukt stort. Värsta slottet asså!? Men det var iallafall en ganska kul fest, har varit roligare

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards