frejjas

Alla inlägg under april 2014

Av Freja - 3 april 2014 16:34

Har fucking cykla i 2 timmar idag haha i lera och gegga. Vi var i en park, 'Casa de Campo' tror jag det hette haha. Var helt ok väder men var ändå lite småkyligt utan solen.
Det var en helt kaosig cykeltur. Rebecca spräckte byxan, en annan tjej hade spikar i sadeln så hon spräckte också byxan och en annan tjej trillade rätt ner i en vattenpöl haha.

Men nu är jag äntligen hemma och vi har ätit paella, som var så himla gott!! Jag skulle egentligen sova nu men eftersom jag äntligen har Wi-Fii så ligger jag med mobilen. Ikväll ska vi nog till stan igen men är inte säker

[Bild]

Av Freja - 2 april 2014 22:12

Vi gick runt och shoppade lite idag i stan, det var riktigt fint men dock började regna så sjukt mycket så vi fick stanna kvar på A&F affären i typ en halvtimme för att de skulle sluta regna. Vi var också jävligt trötta så var inte så shopping sugna.

Nu har jag tagit en dusch och vi har hunnit käka middag vilket var nån äcklig morotskräm och jättegoda spenathamburgare och kött/kycklighamburgare. Ska sova nu för är så megatrött. Imorgon hänger jag med Maria på lektionerna om de regnar annars ska vi cyckla runt i Madrid haha

[Bild]

Av Freja - 2 april 2014 16:26

Nu är jag framme i Madrid och har precis kommit hem till min spanjor. Hon bor i en jätteliten men jättegullig lägenhet. Hennes familj är dundertrevliga!!! Ikväll ska vi till stan och shoppa och sedan ska vi kolla Real Madrid mot Dortmund på TV

Av Freja - 2 april 2014 07:04

Nu är jag på väg till Lund för att dra vidare till Spanien. Har inte kunnat sova inatt för jag brukar alltid få resefeber dagen innan. Jag får väl sova på flyget eller tåget.
Känns forfarande inte som att vi ska till Spanien, men den känslan kommer väl på flygplatsen?

Är ute säker på hur mycket Wi-fii eller var dom har det där nere i Spanien men ska försöka blogga så mycket jag kan

Av Freja - 1 april 2014 21:33

Har nästan packat klart nu, men känns inte som jag ska till Spanien imorgon. Kommer bli en härlig upplevelse haha, men vill använda shorts vilket jag andrafilmen inte kommer få göra...

Så imorgon ska jag upp 6... Tagga...

Av Freja - 1 april 2014 18:14

Haha jag skoja bara med er jag har inte alls skadat knäet igen. Mitt knä mår toppen!! De är ju första april idag och det var mitt bästa april-skämt haha.
Stack och städade klubbstugan idag efter skolan och sedan drog jag vidare till gymmet. Men nu är jag äntligen hemma och ska äta, är vrålhungrig!! Sen blir det lite fix inför imorgon då jag åker

Av Freja - 1 april 2014 13:40

Har haft idrottsdag idag, det var ganska för min gruppledare var väldigt handsome om man säger så. Vi körde massa sammarbetsövningar och man fick lära känna nytt idrottsfolk, trevligt trevligt.

Men såklart så blev jag så sugen på att vara med och trixa lite fotboll och leka lite, så sparkar jag för hårt och får skit ont i knäet. Har varit hos sjukgymnasten nu och han sa att jag har dragit av mitt inre ledband också!!!! Herregud orkar inte mer....
Helt svullet

Av Freja - 1 april 2014 07:42

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards