frejjas

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Freja - 3 oktober 2013 22:31

- Blir jättelätt irriterad på min pappa hahah, vilket är synd om han, men kan inte hjälpa de
- Jag vill köpa en ny vinterjacka fast än att jag lovade mina päron att jag inte skulle
- Jag kollar alltid instagram direkt på morgonen efter alarmet för att vakna av ljuset på mobilen
- Jag vill ha en tatuering på ryggen under axeln typ
- Jag gillar konstiga och random personer, dom är riktigt roliga !!
- Jag var extremt blyg innan men det har försvunnit med hjälp av alla fotbollsuttagningar och läger jag har varit på

Av Freja - 3 oktober 2013 22:14

Idag satte jag mig och pluggade direkt, jag sket i att plugga inför engelska provet imorgon för jag pallade inte! Jag gjorde individuell planering inom fotbollen istället, inte heller rolig men roligare än engelska haha. Orkade inte plugga så mycket så stack till IP och kollade på när mitt lag tränade lite, mysigt!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen sen blir det sängen för mig! Imorgon taggar vi fredag

No-life bilder på mig

Av Freja - 3 oktober 2013 21:12

Jag har ju som sagt skadat mitt knä, det hände för ungefär 1,5 vecka nu. Äntligen fick jag starta i en division 1 match och jag var riktigt exalterad. Sen 7 minuter in i matchen så lyckas ju både jag och en Sjöbo-spelare sparka på bollen samtidigt i full fart så att jag skadar mitt knä.

Jag har varit hos sjukgymnasten nu och han säger att jag har skadat mitt inre ledband och nu är han ganska säker på att jag har skadat främre korsbandet. Men han är inte säker på att det är av. Så jag har ansökt om tid hos läkaren och hoppas kunna fastställa vad som har hänt exakt.

Jag har skadat knäet en gång innan för ungefär ett år sedan och det var riktigt drygt! JAG HATAR ATT VILA, DET ÄR DET VÄRSTA SOM FINNS. Får inte börja träna än, inte ens jogga eller ut och gå. Jag får bara göra mina 5 knäövningar.... Nu när jag inte tränar kommer jag ju lägga på mig lite kilo också eftersom att jag äter som en varg och jag kan inte sluta äta så mycket. För min egen skull hoppas jag att jag kan börjar träna snart! Är dessutom grymt rastlös, har massa energi och vet ej vad jag ska göra med den. Vill vara ut och springa!!

Fotboll är fan de roligaste som finns så jag hoppas att jag kommer tillbaka snart. Jag skulle tro att jag måste köra rehab hela vintern...

1 min innan skadan

Presentation


Freja, 17 år. Skriver om min vardag för det mesta, men lägger även in inlägg om mode, musik, outfits etc.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni är intressant att läsa om på min blogg?
 Sanningar
 Vad jag gör
 Modetips
 Outfits
 Inspo
 Mina åsikter

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards